Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogel heeft plantje uit de grond getrokken..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vogel heeft plantje uit de grond getrokken..

    Korting op 420shop
    Het is een zwarte dag vandaag, toen ik vannochtend bij mijn 4 plantjes kwam kijken zag ik tot mijn grote schrik dat er 1 plantje horizontaal in de pot lag uit de grond getrokken door een vogel moet wel, de wortels zijn hierbij grotendeels afgerukt en er zit een knak boven in de stengel... ik wist niet dat vogels planten uit de grond trekken anders had ik wel eerder voorzorgs maatregelen getrokken...

    Heb het plantje nu zo diep mogelijk ingegraven en wat water gegeven maar ik vrees dat het niets meer gaat worden (mensen ervaring hiermee?), hier een foto van de plant hoe ik hem aantrof en een foto van de plantjes hoe ze er nu bij staan... iemand tips waardoor ik met een iets veiliger gevoel mn planten op het balkon laat staan?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    op de 2e foto is het de plant linksonder
    Attached Files

    #2
    Re: Vogel heeft plantje uit de grond getrokken..

    Als ie nog niet slap hangt en je houd hem recht zal die gewoon verder groeien.
    Is sterk onkruid!

    Comment


      #3
      Re: Vogel heeft plantje uit de grond getrokken..

      Stukje kippengaas doet wonderen.
      sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

      Comment


        #4
        Re: Vogel heeft plantje uit de grond getrokken..

        Mochten mensen nog geinteresseerd zijn, het plantje maakt het boven verwachting goed, ik had gedacht dat de wortels te ver waren los getrokken, maar na een paar dagen tot een week stilstaan begint ze weer redelijk snel te groeien, haar zussen daarintegen hebben de afgelopen week echt een spurt gemaakt, met de dag zie ik ze groeien, leuk om te zien wel.
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: Vogel heeft plantje uit de grond getrokken..

          haha nice!!!
          wat een wil om te overlevengewoonweg prachtig

          Comment

          Bezig...
          X