Hoi allemaal,
Ik ben Mucke en ben nieuw hier. Ik heb een aantal vragen en hoop dat iemand mij kan helpen met de vragen die ik heb.
Ik heb gisteren 2x super skunk auto binnen gekregen en begonnen met ontkiemen.
Nu vraag ik mij af als ik het ook wel goed doe. Heb een vochtig velletje keuken papier op een schoteltje geplaatst,en daar de2 zaadtjes op gelegdt. Daar bovenop weer een vochtig velletje boven op, en doorzichtig folie papier erover voor het af te sluiten.
Heb er enkele gaatjes in geprikt en afgesloten met een ander schoteltje er boven op. Het staat ergens laag in de woonkamer met een kamer temperatuur van 22.5 graden.
1) Is het goed om met folie het af te sluiten?
2) Kan het in de woonkamer blijven staan?
Ik doe het voor de eerste x dus ik ben denk ik te voorzichtig.
Hoop dat ik het goed doe allemaal.
Ik ben Mucke en ben nieuw hier. Ik heb een aantal vragen en hoop dat iemand mij kan helpen met de vragen die ik heb.
Ik heb gisteren 2x super skunk auto binnen gekregen en begonnen met ontkiemen.
Nu vraag ik mij af als ik het ook wel goed doe. Heb een vochtig velletje keuken papier op een schoteltje geplaatst,en daar de2 zaadtjes op gelegdt. Daar bovenop weer een vochtig velletje boven op, en doorzichtig folie papier erover voor het af te sluiten.
Heb er enkele gaatjes in geprikt en afgesloten met een ander schoteltje er boven op. Het staat ergens laag in de woonkamer met een kamer temperatuur van 22.5 graden.
1) Is het goed om met folie het af te sluiten?
2) Kan het in de woonkamer blijven staan?
Ik doe het voor de eerste x dus ik ben denk ik te voorzichtig.
Hoop dat ik het goed doe allemaal.
Comment