Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Project Master kush in de tuin!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Project Master kush in de tuin!

    Korting op 420shop
    hallo allemaal!

    ik ben nieuw hier op het forum en heb weinig ervaring.
    wel heb ik een hoop rond gespeurd en gekeken wat ik er allemaal aan moest doen voor ik kon beginnen met mijn eigen genotsmiddel te kweken.

    het verhaal gaat als volg:
    een vriend van mij kon via via zaadjes krijgen van Master kush.
    ik heb netjes gevraagd of ik ook 5 zaadjes mocht en een week later had ik ze in huis.

    mijn vraag:
    ik heb ze laten ontkiemen en daarna in een pot van 15 liter geplaatst
    nu zijn ze ongeveer 10 cm groot en staan in de tuin.
    is deze maand (juli) niet iets te laat voor het nog opkweken van een wietplant?

    hij gaat bloeien in oktober staat op internet maar doet deze plant dat ook aangezien het geen autoflower is?

    verder zien ze er gezond uit en zijn ze mooi groen van kleur.
    vanaf de 20e ga ik beginnen met het geven van voeding.

    groetjes ymro

    #2
    Re: Project Master kush in de tuin!

    dat ie in oktober gaat bloeien komt door het aantal licht uren in oktober
    bij 10 cm zijn ze nog wel wat te jong om bij te voeden hoor
    ik heb net al mijn buiten spul weggezet en schat dat ik netjes op tijd ben de zomer is immers net begonnen
    enkel hoop ik voor jou dat je een hele mooie nazomer krijgt want oktober bloeien dan nog 10 weken dat is begin december oogsten
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment


      #3
      Re: Project Master kush in de tuin!

      Tja, ligt er een beetje aan waar die Master Kush vandaan komt. Die van Nirvana bijvoorbeeld moeten 10 weken bloeien, maar de Amsterdamse zijn met krap 8 weekjes klaar.
      Gewoon lekker in het zonnetje laten staan, goed water geven als het warm is, anders vallen ze flauw, af en toe een beestje wegjagen, klein beetje voeren, en dan komt dat allemaal wel goed.
      Waarschijnlijk gaan ze ook wel wat eerder bloeien. Half september is het 12/12 buiten, maar 2-3 weken voor die tijd hebben de plantjes meestal wel door wat er van ze verwacht wordt.
      Succes !
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Project Master kush in de tuin!

        Kan ik ze ook eerder laten bloeien door ze elke dag in de schuur te zetten? Of gewoon lekker de natuur zijn werk laten doen?

        Ik ben bang dat als we een koud na jaar krijgen dat dan de planten kapot gaan terwijl de toppen nog niet rijp voor oogst zijn.

        Comment


          #5
          Re: Project Master kush in de tuin!

          Als ze een meter hoog zijn kun je dat doen.
          Maar tegen de tijd dat ze groot genoeg zijn gaan ze vanzelf wel in bloei.
          De meeste niet-autoflowers gaan pas tegen september in bloei, da's niks bijzonders.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Project Master kush in de tuin!

            Okee bdankt allemaal.

            Ik kom gister ochtend in de tuin
            En zie dat een vogel een plantje uit de bak heeft getrokken. het plantje was ongeveer 4cm hoog.
            Nu heb ik hem terug geplaatst en een dag in de schaduw laten bij komen.
            Het ging even beter en hij zag er weer normaal uit.
            Vandaag heb ik de plant weer in de zon gezet en zie dat de blaadjes dan slap gaan hangen.
            Iemand een tip hiervoor.
            Want ik kan me kleine plantje nu niet in de zon zetten want dan droogd die uit

            Comment


              #7
              Re: Project Master kush in de tuin!

              update planten
              2013-09-26 07.43.10.jpg2013-09-29 17.45.13.jpg2013-09-29 17.45.24.jpg2013-09-29 17.51.39.jpg2013-10-01 14.52.50.jpg

              ik verwacht ze rond de 25e te kunnen oogsten.

              Comment

              Bezig...
              X