Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

men planten zijn kanibalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    men planten zijn kanibalen

    Korting op 420shop
    Hoi medeleden , ik heb nu een paar autoflowers buiten staan maar ze vreten blijkbaar hun eigen op !Op 1 plantje zijnt er al 3 leaves die aangetast zijn Is dit door onopgeloste zouten van de voeding ik gebruik de Hesi kit ... ?gr

    #2
    Re: men planten zijn kanibalen

    tn_fototoestel.gif ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: men planten zijn kanibalen

      kani plant 4.jpgkani plant 3.jpghad ergens gelezen dat dit door de Ph was.Denk ik. Kheb net ontdekt dat het kraanwater een Ph heeft van 8 !!gemixt met de voeding is die 7 ...
      Last edited by smoke187; 13 July 2013, 14:27.

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: men planten zijn kanibalen

          Inderdaad denk een sprinkhaantje rups had je wel gevonden haha kanibinalis sativa ik schrok al

          Comment


            #6
            Re: men planten zijn kanibalen

            deze verstekelingen heb ik gevonden ...ongedierte.jpg je moet echt goed zoeken hoor !! heb er 2 van die groene gevonden die zie bijna nie hebben dezelfde kleur als het blad... kan iemand me zeggen of een van deze de dader(s) zijn. Heb bij nader onderzoek ook gezien dat ze in bloei komen geweldig die auto's .

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            BTW is er iets van codering op deze site ? Want heb deze pic genomen met mijn gsm, ik weet het niet slim maar ze kunnen men rug op !! Maar ik hoop toch dat ze mij met rust laten.
            GREETZ
            Last edited by smoke187; 13 July 2013, 19:52.

            Comment


              #7
              Re: men planten zijn kanibalen

              Ach dat heb je met buiten he, je ontkomt gewoon niet aan beestjes aan aangevreten bladeren en luis en slakken en en en en ... Geen idee of je de bewuste 3 hebt gevangen maar ik kan je verzekeren ze broertjes en zusjes zitten er inmiddels alweer hoor

              Wat betreft je bezorgdheid over je foto's bewerk hem eerst even in paint en sla het dan op hiermee zou elke link naar je fototoestel verdwenen moeten zijn want je gebruikt een "kopie" en niet het origineel om up te loaden.
              Baco's paarse ronde = done

              Baco's eerste keer binnen =
              done

              Comment


                #8
                Re: men planten zijn kanibalen

                Thanks bacos maar zo doe ik het al (+nog een ander programmatje) maar van tegenwoordig stuur je meer op dan 'juist een foto' met die gps toestanden in u gsm en ik ben zeker geen computer wizz ,ik was gewoon ff paranoia omdat ik 3u nadat ik ze gepost had al ander ongedierte had maar die eerst aan de deur hadden aangebeld en hun eerste vraag was "wat doede gij mee die wietplanten" (je kan ze echt bijna niet zien staan!) ... maar ik was ook al een uurtje ofzo mijn home-cinema aan het uit testen dus ik denk dat een van mijn kut geburen de flikken heeft gebeld omdat mijn muziek te luid stond... om 4u in de middag ?? Maar kom eind goed al goed ik heb nog steeds m'n auto's in de dakgoot staan ook omdat ik heb geweigerd om een huiszoeking te laten uitvoeren naar 'drugs'(dit is niet mijn eerste rodeo ) wat een apenland, echt smallminded is dit toch ik overweeg echt om naar grensgebied met Holland te verhuizen ! En zeker niet enkel om de wietcultuur maar het leven word hier op bijna alle vlakken voorbij gestreefd door Nederland ! Maar zal ze best een ander plekje geven want ze kennen me nu ...

                Comment


                  #9
                  Re: men planten zijn kanibalen

                  T'waren die groene rakkers , bladluis variant zo een klein beestje (2) hebben 2 fanleaves half opgevreten en een startende knop rrrr vanaf nu elke vrije moment : controle ga me eens een deftige loep aanschaffen want met hun schut kleur zijn ze moeilijk te zien & the hunt contineus ... maar doe het graag dus )

                  Comment


                    #10
                    Re: men planten zijn kanibalen

                    Luizen vreten geen half blad op eh..die zuigen alleen het sap eruit.
                    Eigenlijk zuigen ze niet echt, ze steken alleen twee rietjes in de plant, en de plant perst de luis vol sap.

                    Die schade is van een sprinkhaan/rups/slak denk ik.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: men planten zijn kanibalen

                      Gooi de kat van het balkon.
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        #12
                        Re: men planten zijn kanibalen

                        Als het een rups,slak of sprinkhaan is geweest zijn ze weg en heb hier nog nooit een van deze hier gezien (in de dakgoot) woon midden van de stad en hier is ontzettend weinig groen ... maar blijf uitkijken

                        Comment


                          #13
                          Re: men planten zijn kanibalen

                          plantjes zijn stabiel geen ongedierte op hun ... maar bij nader inzien zit er toch wel een en ander van ongedierte kleine 1000pootjes ofzo rare beestes en had ze nog nooit opgemerkt in de dakgoot maar zolang ze van m'n meisjes blijven ist goed...vanaf ze hun kop laten zien zijn ze eraf... we zijn over de helft met deze auto's, gaat goed ...
                          Last edited by smoke187; 17 July 2013, 23:25.

                          Comment


                            #14
                            Re: men planten zijn kanibalen

                            Urban jungle
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              #15
                              Re: men planten zijn kanibalen

                              De duizendpoot.Tekstbron: Wikipedia.
                              Geverif. op: Bioplek.org en diertjevandedag.classy.be
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X