Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

men planten zijn kanibalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: men planten zijn kanibalen

    oei nuttig dus,maar ziet er eigenlijk uit als een pissebed van max 1cm groot die zie ik geen slakken eten maar ze staan nu toch binnen heb nog geen ongedierte gezien... duimen maar
    thnx QnQ

    Comment


      #17
      Re: men planten zijn kanibalen

      jij zegt op de helft ..?
      maar als ik naar de foto van een week gelden kijk
      kan je daar nog wel 9 weken bij op tellen
      dus nog even meer geduld kerel

      sucses..birdie

      Comment


        #18
        Re: men planten zijn kanibalen

        2013-07-26 11.52.24.jpgja erg he Birdie vond ik dus ook ... als deze nog 5 weken moest en klaar zou zijn zoals gezegd 10 weken van zaad tot oogst dat denk ik dus al lang niet meer dat dit mogelijk is toch niet met deze bleuberry !! Maar moet wel zeggen sinds ik ze onder de lamp in het tentje heb gezet is ze op 6 dagen tijd 5.5cm gegroeid en komt in bloei maar dit is onder 400W HPS en niet onder de zomerzon want dan haal je er volgens mij niks af de eerste 12 weken , heb nu nog 5 AF's staan en moet zeggen dit was de laatste keer was of er zou nog veel moeten gebeuren op een korte tijd nee geef mij maar de 'gewone' gefeminiseerde planten ze doen er misschien 3 to 6 weken langer over maar daarmee is ook elk 'nadeel' gezegd! Geen AF's meer voor mij steek je beter al die tijd en energie beter in een echte goeie plant steken tja eerste les geleerd zeker ... en hier is de zus ik denk nog 5 weken gn 9 pessimist

        2013-07-26 12.31.34.jpg2013-07-26 12.32.35.jpg2013-07-26 12.32.10.jpg
        Last edited by smoke187; 26 July 2013, 14:26.

        Comment


          #19
          Re: men planten zijn kanibalen

          deze zijn klaar hoor Birdie71 ben nu al 5 dagen aan het flushen dus....nog 9 weken..... dacht het niet !
          Van zaad tot oogst 13 weken ongeveer

          Comment


            #20
            Re: men planten zijn kanibalen

            Als ik naar de foto's van 3 weken geleden kijk kan ik me haast niet voorstellen dat ze al klaar zijn.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #21
              Re: men planten zijn kanibalen

              Ik zou me niet zo vastpinnen aan 13 weken van zaad tot oogst.
              In de praktijk komen daar toch gauw 2 tot 3 weken bij.
              En aan te vroeg oogsten heb je niks.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment


                #22
                Re: men planten zijn kanibalen

                heb net gecheckt met microscoop en is 50/50 milky en clear de bovenste toppen en met name de hoofd top is 60 tot 70%milky.2013-08-22 13.43.22.jpg2013-08-22 13.42.53.jpgmoet eens kijken voor een degelijk fototoestel BTW en ik ben niet echt een fotograaf ook maar wat denk je ervan QnQ ? De ander heeft al meer gele blaadjes ik geef al 5 of zes dagen geen voeding meer enkel water ... niet vergeten dat dit een autoflower is ook die volens Royal Queen seeds 8 a 9 weken nodig heeft hebben ze onlangs aangepast naar 9 a 10 en dit buiten dan nog ? Nee geloof ik niet echt,op 14 weken moet een normale white widow toch zeker klaar zijn dit is een bleuberry-indica-autoflower ...denk niet dat de toppen nog echt veel groter zullen worden
                Last edited by smoke187; 23 August 2013, 17:13.

                Comment


                  #23
                  Re: men planten zijn kanibalen

                  Ja die 2 of 3 weken mag je er bijtellen als de plant niet in optimale condities gekweekt wordt van zaad tot oogst , dus dat doe ik en kom uit op eergisteren
                  eind deze maand gaan ze om heb vandaag nof wat fosfor en aminozuren meegegeven echt aller laatste maal ! Want ik denk dat ik toch tevreden zal mogen zijn met het resultaat ... volgende ronde word Kandy Kush 65 dagen bloei, uit stekjes deze keer, beetje inhalen want wil constant iets in de tent hebben dus ...en die criticals zijn klaar in september normaal lets see

                  Comment


                    #24
                    Re: men planten zijn kanibalen

                    Je was goed op weg, met 5-6 dagen alleen water, en dan ga je weer voeding geven ? Waarom ?
                    Het doel van de laatste 10-14 dagen alleen water geven is dat je de voeding uit de aarde/plant krijgt, omdat je dit anders gaat terug proeven in je wiet straks.
                    Zeker als je PK13/14 geeft ga je dat absoluut proeven, hoop niet dat je dat nog gegeven hebt, da's echt funest voor de smaak !

                    Er is geen standaard van hoe lang een plantje moet, er is ook geen standaard van "je moet er 2-3 weken bijtellen".
                    Je plantje is klaar als de trichomen goed zijn, that's it !
                    Die trichomen kun je zelf het best zien, die kunnen we niet zien op je foto's.
                    Als ik je foto's terugkijk heb je pas 5 weekjes bloei, normaal is dat niet voldoende, maar misschien heb je een vroege, i dunno.
                    Hou er rekening mee dat je maar 20-25% overhoudt na het drogen.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #25
                      Re: men planten zijn kanibalen

                      ja heb er toch nog voeding bijgegeven van Hesi maar 2 derde op evenveel water of anders namelijk 3ml+7ml op 4 liter en de moment dat ik dit aan het doen was voelde het fout, maar heb geen pk13/14 (heb ik trouwens niet) gegeven dat wist ik wel zeker dat je dit niet meer moet geven maar met u commentaar van ' die kunnen nog niet klaar zijn ' terwijl mijn hoofd top zo groot is als tennisbal alsook dat de trichomen overwegend clear zijn zo'n 75% de rest milky en de pistels die nu bruin zien daar is amber op te bespeuren ...nu krijgen ze enkel water ph 6 (morgen avond) elke 2de dag, tot 31 augustus en dan gaan ze om of ik laat het substraat dan nog volledig uitdrogen dus misschien word het 2 of 3 september maar dan ist el punto final voor deze bleuberry's en Hesi zegt laatste 7 dagen spoelen geen 14 ... wil niet betweterig overkomen

                      Comment


                        #26
                        Re: men planten zijn kanibalen

                        kan blijkbaar geen kwaad ziet er perfect uit ik had niet zo een mooie toppen verwacht eerlijk gezegd,ze zijn toch nog toegenomen in dikte zeker de hoofdtop (staat bij de genetics dat ze gaan voor een hoofdtop en minder zijtoppen,maar de een is net alsof ze getopt is en maakt mee zij toppen aan en 2 hoofdtoppen , i did'nt do nothing ) en blijft ook sugarleaf aanmaken. Ik denk dat ik ze in 2 keer ga snoeien ...

                        Comment

                        Bezig...
                        X