Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is er mis met mijn planten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wat is er mis met mijn planten?

Oorspronkelijk geplaatst door isis View Post
    Is het een kwestie van dagen of eerder weken?
    Verwacht niet dat deze ineens allen amber gaan kleuren. Meestal zit daar wel enige tijd tussen hoor.
    Volg het op zou ik zeggen en van zodra je het minste toprot ziet, oogsten...
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Nou ik heb 2 planten geknipt, Tijdens het knippen vroeg ik me zelf de hele tijd af of ik niet te veel weg knipten of juist niet genoeg!
      Wat is het handig tijdens het knippen? het gaat natuurlijk niet zo snel allemaal. Wie of wie heeft een goede tip?

Bedankt

Comment

Zelf knip ik rot ruim eruit, dan kijk ik wat nog te redden valt knip het schimmel erafnen zet het in een andere ruimte te drogen om eventuele besmetting te voorkomen bij de grote toppen.

Zal later nog een voorbeeld met foto's sturen ( over meerdere uren).
        Last edited by max390; 17 October 2013, 08:21.

Comment

Een goeie tip is om meer te lezen op JD, eigenlijk staat het forum vol antwoorden.
          Gewoon 's avonds na het eten, niet die tv aan met Goeietijden of Buren, maar even een uurtje hier rondneuzen.

Je knipt sowieso al het blad weg waarvan je bij het steeltje kan, of je verder die kleine blaadjes ook knipt moet je zelf weten, persoonlijk rook ik liefst zo min mogelijk blad, maar dan doe je 3x zo lang over het knippen.

Voor en na:
          QNQ2012221.jpgQNQ2012220.jpg
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

goede uitleg gandhi

nu moet hij het wel snappen tog lol

gr

Comment

Bedankt voor jullie uitleg. Ik heb 14 uur zitten knippen en het ging allemaal goed. Nu moest ik een weekend weg en toen ik terug kwam zat er op een groot deel van mijn toppen schimmel. Ik baal hier echt super van! ik had het ruim in een grote doos opgehangen met genoeg ventilatie. Normaal droogt het hier zelfs te snel in. De toppen met pluis er op kan ik natuurlijk allemaal weg gooien? Het zijn natuurlijk ook de grootste toppen die ik had.Volgende keer moet ik echt waar een beetje rot in zit apart hangen en het er ruim uit knippen. Ik denk dat dat de oorzaak is.

Comment

Heb ik hier ook weleens meegemaakt, 3/4 oogst keek wit van de schimmel. Een ander type dan toprot. De hoge LV en relatief hogere temperatuur zijn de boosdoeners denk ik. Toprot breidt namelijk alleen in bruingrijze kleur uit binnen in de toppen. Anyways de schimmeltoppen kunnen weg ja, dat is onveilig om te roken. Balen.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Voor en na:
                  [ATTACH=CONFIG]201030[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]201031[/ATTACH]
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

jammer isis

volgende keer beter

gr su6