Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gele puntjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gele puntjes

Korting op 420shop
    Hey kwekerts,

Ik heb een probleempje. Ik heb een paar weken geleden 3 Snow Ryder AF's geplant.
    Nu begonnen ze prima, maar na een week of 2 begonnen 2 van de plantjes gele puntjes te vertonen op de eerste bladeren.
    Inmiddels heeft het derde plantje hetzelfde probleem, alleen op wat nieuwere bladeren.
    Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Foto's:

2013-07-17 14.30.45.jpg2013-07-17 14.29.55.jpg2013-07-17 14.29.48.jpg

Re: Gele puntjes

volgens mij verbranding door te bemeste potgrond...trekt wel weer weg want je nieuwe blad heeft er precies geen last meer van...

Comment

Teveel water waarschijnlijk. Bij chronisch natte wortels krijg je ditsoort verschijnselen ook.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ok, te veel water dacht ik al. dus ik heb ze een weekje niks gegeven tot de potjes wat lichter werden.
        Ze stonden in stekgrond, daar zit inderdaad wat meer voeding in dan in gewone potgrond, al ging het
        vorig jaar prima in dezelfde grond.
        Nu dus in grote 20L potten gezet, wacht wel af hoe het met ze gaat dan. Thanks!

Comment

heydieho!

De plantjes doen het prima!
          Wel is er weer een nieuw raadsel, 1 van de drie gezusters is veel harder aan het groeien dan de andere 2.
          Ook heeft ze een wat andere kleur groen en bloeit ze minder hard. Het is wel zo dat deze plant wat netter
          in de grond is gestopt dan haar zusjes (tot de lobblaadjes in de grond). bij de andere 2 is dat een beetje mislukt.
          Nu had ik vorig jaar ook zo'n soort verhaal en toen bleek dat er gewoon 1 andere plant tussen zat.
          ( http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...de-groei/page2 )
          Denken jullie dat dit nu ook het geval is of is het puur toeval?

ennn wat nieuwe fototjes natuurlijk:

2013-08-12 15.47.50.jpg2013-08-12 15.48.00.jpg2013-08-12 15.48.21.jpg2013-08-12 15.48.44.jpg2013-08-12 15.48.52.jpg

Comment

Waar je je zoal druk om kunt maken eh..
            In jouw geval zou ik blij zijn dat er tenminste nog eentje is die wat groter wordt.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

haha zo is dat, ik kan ook niet zeggen dat ik me er druk om maak hoor.
              ze zien er alle drie gezond uit, dus er komt vast wel wat rookbaars vanaf .

Comment

Bezig...
              X