Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bijna oogsttijd - Royal Creamatic *verslag*

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bijna oogsttijd - Royal Creamatic *verslag*

    Korting op 420shop
    20130718_181854_1.jpg20130718_181914.jpg20130718_181922.jpg20130718_181931.jpg20130718_181941.jpg20130718_181944.jpg


    De eerste plant is vrij klein gebleven door de wat (te) kleine pot, deze is wel bijna klaar, terwijl de andere plant volgens mij +/- 1.5 week achterzit qua bloei.

    1 van de twee is volgens mij bijna oogstrijp, 1/3 van de haartje zien er amber uit. Ik had nu enkele dingen gelezen over het stoppen met water geven/ in het donker zetten van de planten.
    Is dit een goed idee? zal de opbrengst hierdoor hoger liggen?

    Tot nu toe ben ik best wel tevreden over die zaden.
    Last edited by Methos; 18 July 2013, 17:52.
    >>> LR2 mini-kweekje<<<

    #2
    Re: Bijna oogsttijd - Royal Creamatic *verslag*

    Leuke plantjes maar die moeten zeker nog wel een week of 3.
    Hoe kunnen de haren er nou amber uit zien... tijd om te lezen.

    Comment


      #3
      Re: Bijna oogsttijd - Royal Creamatic *verslag*

      Hier een zoom op de kleinste plant, iets duidelijker

      20130718_190458.jpg20130718_190512.jpg
      >>> LR2 mini-kweekje<<<

      Comment


        #4
        Re: Bijna oogsttijd - Royal Creamatic *verslag*

        Wat zeg ik nou net!!!!!!!!!!!!!!
        Jonge Jonge Jonge

        Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: Bijna oogsttijd - Royal Creamatic *verslag*

          Daarom vraag ik het hier he makker!
          >>> LR2 mini-kweekje<<<

          Comment


            #6
            Re: Bijna oogsttijd - Royal Creamatic *verslag*

            @ heribei...
            iedereen is hier om te leren maat...

            @ topicstarter : gebruik de zoekfuntie eens en zoek eens achter trichomen...
            als je daarna nog vragen hebt stel je ze maar

            voor de rest zien ze er goed uit maar die moeten nog wel even!!
            check mijn verslagje ook eens!

            later

            Comment


              #7
              Re: Bijna oogsttijd - Royal Creamatic *verslag*

              Oorspronkelijk geplaatst door CannaVis View Post
              @ heribei...
              iedereen is hier om te leren maat...

              @ topicstarter : gebruik de zoekfuntie eens en zoek eens achter trichomen...
              als je daarna nog vragen hebt stel je ze maar

              voor de rest zien ze er goed uit maar die moeten nog wel even!!
              check mijn verslagje ook eens!

              later
              Leren doe je door te lezen en opgaven te maken in dit geval door zelf te growen.
              Niet door de juf of meester alles te vragen.
              Daarbij hij vraagt iets wat niet klopt.. bij domme vragen krijg je domme antwoorden.

              Maar ik zal het je even uitleggen.
              Je koopt een microscoopje & daarmee ga je de trichromen kijken op je wietje aan de hand daarvan kan je bepalen of je moet oogsten of niet.
              Je mag wel zelf uitzoeken hoe het verder zit met trichromen en met de kleur enzo

              Comment


                #8
                Re: Bijna oogsttijd - Royal Creamatic *verslag*

                Deze thread gaat niet enkel over die ene vraag maar ook mijn planten en de voeding die ik heb gegeven. Dit kan ook leerzaam zijn voor anderen...!

                Ik heb zelf wat ervaring met growen, ik heb diverse keren pech gehad in een vrij ver stadium (planten weg,...) en weet niet alles van afbloeien.
                >>> LR2 mini-kweekje<<<

                Comment


                  #9
                  Re: Bijna oogsttijd - Royal Creamatic *verslag*

                  kzou zegge ....

                  rolt er ene.... en geniet...
                  wtf zitte jullie hier nu op elkander's kap...
                  kindjes zulle het nooit lere

                  Comment


                    #10
                    Re: Bijna oogsttijd - Royal Creamatic *verslag*

                    Tis een forum vragen staat vrij . DUIDELIJK
                    En als mensen geen zinnig antwoord op zijn vraag kunnen geven dan kennen ze da beter laten

                    P.s voor de zeikers tis niet verplicht antwoord te geven

                    Je plantje moet echt wel nog een aantal weken want als je nu gaat oogsten heb je niks
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Bijna oogsttijd - Royal Creamatic *verslag*

                      Laten we met z'n allen hetzelfde antwoord geven, zodat TS de vraag nog eens kan stellen..
                      Als anderen zouden leren van elkanders antwoorden, dan zouden er niet zoveel topics zijn met dezelfde vragen. Vragen staat vrij, uiteraard. Maar als je een serieus antwoord wilt, ga dan respectvol om met de mensen die de tijd hebben genomen om diezelfde vraag al honderden keren te beantwoorden. Dat kan door bijvoorbeeld eens rond te zoeken. Een kijkje in mijn verslagen laat zien dat composteren prima werkt, toch wil je opnieuw horen dat het prima werkt. Ik kan je vertellen dat het prima werkt. Ook kon je lezen dat de meeste potgrond geschikt is, toch wil je horen dat de meeste potgrond geschikt is. Je potgrond is geschikt. Je wilt weten of je plant oogstrijp is, daar zijn 20+ topics over, toch vraag je het nog een keer. Dat is zoiets als rondlopen met een open botbreuk en toch nog aan de dokter vragen 'Denkt u dat het gebroken is, of is het toch gekneusd?'
                      Kortom; maak gebruik van het werk van anderen! Ze stoppen er niet voor niets zoveel tijd in. Kost jou minder moeite, en ons ook. Win-win dus
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: Bijna oogsttijd - Royal Creamatic *verslag*

                        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                        Laten we met z'n allen hetzelfde antwoord geven, zodat TS de vraag nog eens kan stellen..
                        Als anderen zouden leren van elkanders antwoorden, dan zouden er niet zoveel topics zijn met dezelfde vragen. Vragen staat vrij, uiteraard. Maar als je een serieus antwoord wilt, ga dan respectvol om met de mensen die de tijd hebben genomen om diezelfde vraag al honderden keren te beantwoorden. Dat kan door bijvoorbeeld eens rond te zoeken. Een kijkje in mijn verslagen laat zien dat composteren prima werkt, toch wil je opnieuw horen dat het prima werkt. Ik kan je vertellen dat het prima werkt. Ook kon je lezen dat de meeste potgrond geschikt is, toch wil je horen dat de meeste potgrond geschikt is. Je potgrond is geschikt. Je wilt weten of je plant oogstrijp is, daar zijn 20+ topics over, toch vraag je het nog een keer. Dat is zoiets als rondlopen met een open botbreuk en toch nog aan de dokter vragen 'Denkt u dat het gebroken is, of is het toch gekneusd?'
                        Kortom; maak gebruik van het werk van anderen! Ze stoppen er niet voor niets zoveel tijd in. Kost jou minder moeite, en ons ook. Win-win dus
                        Mooi Gesproken LR, Mooi Gesproken!

                        Comment


                          #13
                          Re: Bijna oogsttijd - Royal Creamatic *verslag*

                          Ik ben het hier eigenlijk met een ieder eens.
                          Vragen staat vrij, echter, doe een beetje moeite eerst zelf het een en ander te vinden.
                          Het is oh zo makkelijk even snel een vraagje te stellen.
                          Het is echter nog veel leuker, te speuren en zelf te ondervinden.
                          Ik kan het mij heel erg goed voorstellen hoe vermoeiend het moet zijn voor diegenen die dit al jaren doen en anderen helpen.
                          Ik zou wel willen zeggen dat ik het volledig met Belladonna eens ben, vragen staat vrij en dat zullen in grote mate blijven doen.
                          Ik hoop alleen voor iedereen dat nieuwelingen het eens inzien "wat je geleerd hebt, kan je wellicht eens aan een ander duidelijk maken.


                          Dat scheelt zo enorm veel werk voor de meer ervaren mensen !!!
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            #14
                            Re: Bijna oogsttijd - Royal Creamatic *verslag*

                            Dit is ook pas mijn 2de kweek en kijk even naar me planten
                            Zonder op te scheppen maar die staan er prachtig bij!
                            Heb enkel QNQ een keer een prive bericht gestuurd over een vraagje, maar die wist ook niet meer te zeggen als dat ik al wist.
                            Dus kom je bij LR2 ze punt dat het vragen is naar de bekende weg.
                            Lezen, Lezen en nog is lezen dat is de formule!

                            Comment


                              #15
                              Re: Bijna oogsttijd - Royal Creamatic *verslag*

                              Ja en doen, doen en doen.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              Bezig...
                              X