Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Warmte

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Warmte

Korting op 420shop
    Wat een weer wat een weer zeg 34 graden nu heb ik dus een vraagje ik verduister mij plante van 8 tot 8 nu had ik ze vanochtend toen ik ze buite zette veel water/voeding gegeven maar nu rond 4 uur smiddags begonne ze alweer te hangen wat raden jullie aan gewoon 2 per dag water geven of aleen smiddags nadat de zon weg is (half6) of aleen sochtens, ook weet ik niet wat ik kwa voeding moet doen ook 2x per dag dan? Graag wat tips peace .god

Re: Warmte

Dat is vreemd. Neemt de grond nog wel goed water op?
    Ik bedoel dus of het water niet meteen weer onder uit de pot wegstroomt.

Hier heb ik een paar plantjes in potten die hoeven maar 1x in de 2 dagen water, soms 1x per dag.

Als de grond wel goed is dan zul je ze idd 2x per dag water moeten geven, of heel veel 1x.

Comment

Ja idd het water stroomt er wel uit het is gewoon een bonk wortels in een speciekuip al zouw ik de plant bij de stam vastpakken pak ik alle potgrond eruit oftewel hij zit helemaal vol geworld en ja ik heb gaatjes onder in de kuipen zat zelf te denken een soort badje eronder te maken maar da gaat ook nie werken al moete ze sochtens en savonds verplaatsen
      Last edited by thegod; 22 July 2013, 20:04.

Comment

Comment

Als ze hangen, geef je extra water, simple as that.
          En dan minder voeding erbij natuurlijk, omdat er veel water verdampt wordt.

Ik loop een paar keer per dag door de tuin, en als ik plantjes zie die hangen, gaat er een paar liter water extra bij. (zonder voeding)
          Met dit weer horen ze veel meer te drinken, zodat ze meer kunnen verdampen, waardoor ze beter tegen de hitte kunnen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Als de Fertometer geel brandt, geef je voeding.
            Simpel toch?
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

hoe verduister je ze?
              is de ruimte waarin ze verduisterd worden geventileerd bv?
              als ze in 'n ruimte staan waar het 40 graden is en er is geen ventilatie en/of frisse lucht dan kunnen ze ook gaan hangen natuurlijk!
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Alsof God dat niet zou weten.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

als god niet eens weet waarom z'n planten raar doen vraag ik me toch sterk af wat ie wel weet
                  mij is altijd wijsgemaakt dat ie alwetend enzo is maar zo te zien is 't 'n nepperd
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thegod View Post
                    Wat een weer wat een weer zeg 34 graden nu heb ik dus een vraagje ik verduister mij plante van 8 tot 8 nu had ik ze vanochtend toen ik ze buite zette veel water/voeding gegeven maar nu rond 4 uur smiddags begonne ze alweer te hangen wat raden jullie aan gewoon 2 per dag water geven of aleen smiddags nadat de zon weg is (half6) of aleen sochtens, ook weet ik niet wat ik kwa voeding moet doen ook 2x per dag dan? Graag wat tips peace .god
                    ze hangt omdat ze dit van nature doet bij te warm weer.

Comment

snap dat echt niet , dat je planten op kort licht zet terwijl het nu echt hoog zomer is !!! dan mis je toch licht spectrum , als je ze in een tent zet kan je ze in bloei trekken en licht spectrum aan passen toch ! wat vinden Angel en Hjm daar van ? of mis ik iets ?

Comment

Bezig...
                      X