Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over dieper toppen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag over dieper toppen.

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik zit dus met 8 plantjes buiten in de serre.

    Aangezien de serre niet zo groot is, en ze momenteel allemaal al tegen het dak komen zou ik graag nog eens toppen (we deden dit, maar niet genoeg blijkbaar).

    Zou dit nu nog lukken?

    En zoja, zou ik lager kunnen toppen? Bv. 4 takken lager?

    Heb er even een prachtig kunstwerk voor gemaakt, omdat alle topics over toppen enkel over het bovenste stukje gaan.

    untitled.jpg

    Mvg,
    Modest.
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Re: Vraag over dieper toppen.

    ja dat kan maar je kan ze beter knakken, dan heb je dat stuk nog eraan
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Vraag over dieper toppen.

      T kan idd want die zijtakken groeien gwn lekker door.

      Comment


        #4
        Re: Vraag over dieper toppen.

        Ok, ik zou het doen voor moesten ze tijdens de bloei nog groeien (geen idee hoe lang ze al staan, zijn durban poison en easy sativa) nog een beetje groeien dat de hoofdtoppen niet tegen het glas van de serre zit, dit voor betere luchtcirculatie.

        Dus dan beter gewoon op gewenste hoogste afknakken, en eventueel de zijtakjes een beetje bijknippen?

        Klinkt als mijn uitleg bij de kapper...
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #5
          Re: Vraag over dieper toppen.

          Rare kapper heb jij, geen idee wat die zou gaan afknakken bij jou
          "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

          Comment


            #6
            Re: Vraag over dieper toppen.

            durban poison wordt na top maiximaal ne meter of je kweekomstandigheden zijn niet goed.

            Comment


              #7
              Re: Vraag over dieper toppen.

              Bijknippen kan niet denk ik, heb nog nooit een schaar gezien die er stukjes bij knipt, dat zou pas handig zijn.
              Ah meneer, u wordt wat kaal bovenop, wacht even, ik zal er wat haar bij knippen.
              Zo, mooi eh, weer een volle afro.

              En natuurlijk kan je toppen zoals je wil, zolang ze nog groeien.
              QNQ075.jpg
              Deze twee zijn ook geamputeerd (ze pasten niet onder het net), en bijna meteen op 12/12 gezet.
              Later is het allemaal goed gekomen.
              QNQ326.jpg

              Als je serre al redelijk vol zit, zou ik ze niet plat leggen, dan kom je straks klem te zitten met dikke toppen, veel vocht, en staat/hangt straks alles tegen elkaar aan.
              Mgoed, moet je zelf maar even beoordelen of het nog 'luchtig' genoeg is in de serre.
              Het gevaar schuilt juist in toprot, schimmels dus, en als je topt, maak je eigenlijk ook een wond, die dus ook erg gevoelig is voor aantasting.

              Wikken en wegen ..
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Vraag over dieper toppen.

                Met bijknippen bedoel ik er her en der een stukje afknippen.

                Maar het gaat zowiezo nodig zijn, zal dan tijdens de bloei met behulp van touw proberen om een beetje plek te maken tussen de toppen.
                Maar als ik niet top gaan ze tegen het glas plakken (zijn al serieuze grote meiden, zal volgende keer proberen foto's te nemen) en gaat er zowiezo toprot tussenkomen.
                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment

                Bezig...
                X