Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag over geel blad autoflowers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vraag over geel blad autoflowers

Korting op 420shop
    hey goeidag,

Ik ben bezig met mijn eerste kweek en heb een aantal autoflowers staan in 11 liter potten.

SAM_4044.jpgSAM_4049.jpgSAM_4042.jpgSAM_4045.jpg

-mijn autoflowers zitten ongeveer in de 4e week bloei
    - met dit weer geef ik ongeveer 600ml water+voeding per dag ( Ph hiervan is ong. 6.2)
    - ze krijgen Hy-pro terra ( 5ml per 1ltr)
    - ze staan in Plagron royalty mix

Wat moet ik doen om weer gezonde planten te krijgen? heb al een aantal weken last van geel blad..

teveel water lijkt me niet..elke dag staat de aarde weer kurkdroog.. teveel voeding misschien? ze krijgen elke dag voeding.. Het water iets meer afzuren?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen

ROEG

Re: vraag over geel blad autoflowers

Stel je voor, je neemt een pannetje met 1 liter water. Daar doe je 10 gram zout in, daarna kook je hem droog. De volgende dag doe je hetzelfde. Zo nog vijf dagen. Dan blijft er behoorlijk wat zout achter, na de laatste droogkook. Zoiets gebeurt ook met je planten als je iedere dag voeding geeft; water verdampt, maar de voeding niet. Droge voeding wordt nauwelijks opgenomen. Met name bloeivoeding-overdoses geven perikelen als N-tekort en overwatering (= geen blad + paarse stelen). Van het gele blad kom je niet meer af, maar je kunt het helpen voorkomen in de toekomst door zuiniger te zijn met voeding.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

hey LR2

duidelijk verhaal..bedankt ik ga minder voeding geven en savonds laat water geven zodat er minder verdampt !

ROEG

Comment

Met dit weer drinken ze 3-4-5 keer zoveel als anders, als dat allemaal vol voeding zit zal je hier en daar wel wat blokkeren.
        Als je veel water geeft, zoals met dit weer, kun je minder voeding geven.

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Haha QnQ,

nu ben je HJM voor met de link...
          Is wel een handige tool.
          Leren = Experimenteren

Comment

Ik heb er ook eentje. Hij ligt op zolder, tussen de ouwe VSA's, kappen, lampen, slangen, potten, ventilatoren en filters.
            Omdat ik het ondingen vindt. In combinatie met Biobizz voeding werken ze niet best.
            Maar ik dacht 'kzal het linkje er vast bij zetten om HJM voor te zijn
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

luister naar je planten en je weet wat ze vragen!
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Bezig...
              X