Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: last van spint, ziet er slecht uit

Doe gewoon zoals ik, Cs, lekker ouwehoeren en de planten blijven planten.
    Voor volgend jaar, gewoon een stekgrond in huis hebben en een kwalitatieve aarde.

Voeding moet je wel in huis hebben, is echter vaak, niet nodig.
    Ik heb van mijn liter voeding een 15 Milliliter gebruikt, daarna schoten de planten de bloei in.
    Het gaat om bijvoeren, niet om een dieet.

Bloeivoeding geef ik veel meer.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Goh das nog best goedkoop dat a+b..Blijf toch ff bij terra is special voor grond.. Van dit setje zal je wat escar ook al zegt voornamelijk de b van gaan gebruiken dan.

Dit is wat ik gebruik, en wat je bij die tent krijgt.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Realiseer me ook ineens dat mapito en steenwol meestal bij hydro-cultuurkweken wordt gebruikt. Kan je hele goede resultaten mee boeken maar dat geeft wel een hoop rompslomp er omheen. Dat word een heel technisch verhaaltje dan. Dan zal je nog eens in een hydro-systeem moeten gaan investeren, wat een gedoe allemaal zeg. Zal je moeten gaan investeren in pompen, opvangbakken, reservoirs, goede ph en ec-meters. Laat dat maar aan de grote jongens over. Als je wilt kweken voor eigengebruik is aarde misschien ietsje minder rendement voller maar goed genoeg. Kan je lekker low budget blijven, scheelt weer stroom verbruik en geen waterschade als er een lek in je hydro-systeem optreed. Geloof me je trekt genoeg van 5 plantjes in de aarde, moet je waarschijnlijk een vaporiser voor je vriend gaan kopen om je te helpen je snoeppot op te roken. Nou nou ben wel weer lang van stof vandaag..

Comment

dan ga ik van de week die even bestellen

Comment

Comment

zou eens fofo,s maken van ze

Comment

fofo's hahaha, die zijn toch uitgestorven, of waren dat nou dodo's

Nou ben benieuwd...

Comment

Keurig grond is niet klets nat meer, zelfs de beschadigde bladeren kleuren groen. Ze staan alle twee in Bloei. Ben je al begonnen met bijhouden welke week bloei je zit?
                De patient zal niet veel meer gaan groeien nou denk ik. Nog een paar dagen, wat je nu vooral zal zien groeien zijn de buds. Die andere plant staat net in bloei dus die schiet nog wel ff 2 weekjes door. Die zal nu ook ineens een stuk harder gaan groeien, kan je bijna naar gaan kijken. Gaat die plant weer terug naar zus lief of mag jij die oogst hebben? want die gaat knalluh. Van de patient gaat denk ik ook nog wel wat rookbaars vanaf komen. Wat een ontwikkelingen weer allemaal

Comment

week 2 of week 3 zitten ze nu als ik het goed heb zou het zo aan me vriend vragen die is even weg ... ik mag die plant zelf houden .. ze kan op moment zelf niks doen.ben wel blij dat ze toch voor uit gang in zit ik dag echt dat ze dood gingen hihihi

Comment

De patient krijgt zeker een mooiere kleur, trouwens ik ben well gecharmeerd van het blad trouwens leuke vorm

en de gezonde plant, wat is dit voor soortje ??

Comment

hahah.. als het goed is is dat een white widow en zei ruik zo heerlijk he als ik de in de schuurtje zet en ik wil de morgens pakken en je kom bij het schuurtje dan ruik je de al ronson wat ik nog wou zegen is dat mijn plantjes eigenlijk 3weeken in bloei stonden maar het is afgebroken omdat ze zeiden dat ik ze met de natuur mee moest laten groeien dus ik denk nu zo 2 weken met natuur om maar zo te zegen.
                      Last edited by Csvw01; 12 August 2013, 15:09.

Comment

Ze stonden eerst binnen onder een lamp te bloeien???

En wanneer heb jij ze exact buiten gezet???

Comment

nee lieverd ze hebben nog nooit onder de lamp gestaan hihi. ze stonden eerst 12 uur in de schuur en 12 uur gewoon buiten. maar om dat ze half dood waren hebben ze gezegd dat ik ze gewoon beter kan laten staan en niet 12 uur binnen zetten gewoon mee laten groeien met natuur

Comment

Ahh zit dat zo.......
                            Ik dacht al.....

Maareeeeh als het een white widow is kan ze nog wel een klein stukje groeien tijdens de bloei

Comment

ow oke ze doe het wel heel goed waren die anderen ook maar zo

Comment

Bezig...
                              X