Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    als je zo zaadje ontkiemen in een beker met water he en zei kom uit .. moet je haar dan in een beker aarden zetten of kan ze dan gelijk in een grote bak ?

    Comment


      Comment


        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          Ik zelf gebruik een combi van verschillende technieken. altijd 100% effectief geweest.
          - ik doe de zaden in een borrelglaasje met ruim water. Je zaden zullen gaan drijven.
          - Zet dat glaasje op een donkere plek waar je een constante temp heb van boven de 20 graden.
          - Na 24 uur, druk ik op de zaden, als ze zinken gaan ze openbreken. komen ze boven dan laat ik ze nog liggen.
          - Pak ik de zaadjes die zijn gezonken uit het glaasje en lig deze op een goed nat watten bedje(die ronde die je gebruikt om af te schminken) in een theeschoteltje.

          - daarna lig ik daar nog een theeschoteltje over heen om de luchtvochtigheid vast te houden en het goed donker te houden. Het is dan een ufo. Zet dat schoteltje op dezelfde plek als het borrelglaasje.
          - kijk om de 12 uur of er een worteltje zichtbaar wordt.
          - is het worteltje een paar mm ken je gaan planten.

          Zo doe ik dus ontkiemen. 2 technieken door elkaar, het beste van alle 2 in 1 jasje. Is echt leuk om te doen, zie je je kindjes gewoon geboren worden
          Last edited by Ronson; 12 August 2013, 21:57. Reden: foutje

          Comment


            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            welke merk is het beste voor zo zaadje dan ? ik zie zo veel merken dat ik echt geen idee heb whahha.. ow zo als jij dat doe klink dat heel leuk zeg
            Last edited by Csvw01; 12 August 2013, 21:55.

            Comment


              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              Kijk daar houd ik nou van, die eerlijkheid

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
              I
              - Pak ik de zaadjes die zijn gezonken uit het glaasje en lig deze op een goed nat watten bedje(die ronde die je gebruikt om af te schminken) in een theeschoteltje.

              -
              Vertel me niet dat jij je ook al schminkt Ron
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                Nee, maar ik heb wel een ex gehad die dat gewoon naast de spiegel had staan

                Comment


                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  hahah daar staan ze bij mijn ok hoor of ze hangen aan de spiegel ^^ kijk deze vind ik wel wat voor volgend jaar http://www.growshopholland.com/1645-...ite-5-pcs.html

                  Comment


                    Re: last van spint, ziet er slecht uit

                    Haal ze dan gewoon op dit Forum, is ook nog eens 50 cent goedkoper



                    Als je het via JD koopt weet je zeker dat jouw bestelling aan komt, niets tegen de growshop Holland hoor.

                    Maar het is dezelfde prijs alleen is 420 shop verbonden aan dit forum.
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      Re: last van spint, ziet er slecht uit

                      joh kan dat hier ok omg dat wis ik heel niet dan haal ik ze gewoon hier

                      Comment


                        Re: last van spint, ziet er slecht uit

                        Merk ik heb nu voor de tweede maal spliff seeds zaden. goede ervaringen mee. Maar zijn nog een aantal goede zaadproducenten. Greenhouse, sensi noem maar op
                        Je zal eerst voor jezelf ff moeten bepalen welke soort je wil gaan kweken. Nou dat is geen opdracht, want dan ben je echt heel lang bezig. Ik kijk welke zaden de growshop verkoopt kijk dan welke ik wel zie zitten, rij dan naar de growshop, koop wat aarde en hele andere zaden dan ik eigenlijk voor ogen had..hahaha..sukkel...
                        Maar zo heb ik wel altijd iets spannends. Was anders nooit op deze blue berrys gekomen. Blijkt na de hand nog een hele goede keuze geweest ook...

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Tsja das een goede keus zeg ik maar dan.
                        Last edited by ceBep; 12 August 2013, 22:49. Reden: via pm doen

                        Comment


                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          ik zelf zou ze allemaal wel willen hebben .. hele tuin vol whahha maar ja dat ga hem niet worden heb 2 huizen veder meneer agent wonen maar die ik net liet zien vond ik wel heel interessant ja dat is goed smaken
                          Last edited by ceBep; 12 August 2013, 22:50. Reden: via pm

                          Comment


                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
                            Tsja das een goede keus zeg ik maar dan.
                            Nee Joh daar zitten we in Frankrijk op te wachten.
                            Last edited by ceBep; 12 August 2013, 22:51. Reden: niet op het forum
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              Ja das minder maar je mag gewoon een aantal planten in je tuin hebben hoor...Om agent heeft daar gewoon met zijn fikken van af te blijven.. Alles onder de 5 planten wordt gezien als hobbykweek. tsja dat jij ze al in mei in de grond zet en er net zoveel van aftrekt als van 20 binnen planten snappen ze toch niet. Je hebt gewoon 4-5 plantjes hahaha..Nee wat ik doe is al over het randje, want ja ik gebruik professionele verlichting erbij. Gaat nog niet eens over die 4 planten dan. Hypocriet gedoe gewoon legaliseren net als in Uruguay. Kunnen tenminste een normale hobby hebben zonder dat gescheme. Jammer eigenlijk . Ik ga me mand in was weer gezellig. Spreek je snel weer.

                              Comment


                                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                                Sorry.... oom Agent mag bij ontdekking alles meenemen en daar heb je het mee te doen! Gedoogd is niet legaal.

                                Comment

                                Bezig...
                                X