Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: last van spint, ziet er slecht uit

nee die heeft nog nooit pk gehad .. alleen maar water ^^ en 1 blad is de maar geel die was een beetje geel toen die hier kwam .. pizza was zeker lekker whahhaah

Comment

Onderzijde van de plant? Dan is er niet veel aan de hand. De onderste bladeren worden meestal afgestoten. Heeft ze dan niet meer nodig. Als je hele plant gaat verkleuren gaat ze om voeding vragen...Nog niets ernstigs iig.

Comment

is maar 1 blad helemaal andere aan .. maar denk ok dat die de bijna van af ga hoor zo zie die de wel uit . voor de rest is die niet aan verkleuren hoor

Comment

Dan is er nog niets aan de hand...Alles onder controle tijd voor een bakkie.

Comment

lekker en kopje thee ow en een tosti in de koekenpan heb ik best zin in al vast dankjewel whahha

Comment

Escar tis jouw beurt zet ik alvast ff een keteltje water op. Oh pluk eens wat van die bladeren, gooien we die ff in de thee

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Inspiratie, vanuit mijn eigen tentje

DSC00197.jpg

Comment

vet he .. zo wil ik ze ok hahhaha

Comment

Thee is klaar

Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
                  Escar tis jouw beurt zet ik alvast ff een keteltje water op. Oh pluk eens wat van die bladeren, gooien we die ff in de thee

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Inspiratie, vanuit mijn eigen tentje

[ATTACH=CONFIG]190507[/ATTACH]

Thee is klaarrrrr, ik heb er wat room ingegooid, dit maakt het een stuk feestelijker...
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Goed heb ik nodig, zie net weer wat fout gaan in me tentje....Lijkt wel of deze ronde jinxed is...Zit ik ff te ontspannen bij me plantjes, valt me ventilator uit. Dood,
                    Nou morgen maar weer een nieuw halen, hoop ik dat me meter ook weer terug is. Pippetje om af te zuren ook lek. Nog ff en me hele tent valt hier in mekaar.

Comment

Goed heb ik nodig, zie net weer wat fout gaan in me tentje....Lijkt wel of deze ronde jinxed is...Zit ik ff te ontspannen bij me plantjes, valt me ventilator uit. Dood,
                      Nou morgen maar weer een nieuw halen, hoop ik dat me meter ook weer terug is. Pippetje om af te zuren ook lek. Nog ff en me hele tent valt hier in mekaar.
                      Last edited by Escargot; 20 August 2013, 23:29.

Comment

ow dat is niet relax kun je ze niet even binnen zetten dan tot ze weg zijn dan speel je een met de tijd of heeft dat geen zin ?? joh dat geeft helemaal niet .. lekker je hart luchten hier zo is goed voor een mens

Comment

Comment

ach ach...verdorrie escar...Heb trouwens het zelfde hier, me tentje staat helemaal in de hoek gepropt. Verwacht hier ook nog wat schilders. Maar die gaan zo langzaam hier dat ik deze ronde makkelijk kan gaan afmaken. Oohh wat een vervelende mensen toch ook die schilders...Zal je ook altijd net zien, ben je net bezig komt de woningbouwvereniging weer met iets op de proppen. Begrijpen die mensen nou echt nix.

Comment

ach ach...verdorrie escar...Heb trouwens het zelfde hier, me tentje staat helemaal in de hoek gepropt. Verwacht hier ook nog wat schilders. Maar die gaan zo langzaam hier dat ik deze ronde makkelijk kan gaan afmaken. Oohh wat een vervelende mensen toch ook die schilders...Zal je ook altijd net zien, ben je net bezig komt de woningbouwvereniging weer met iets op de proppen. Begrijpen die mensen nou echt nix.
                              Dit is geen woningbouw, het syndicat= vereniging van eigenaren
                              Ik heb het aan me zelf te danken, denk ik, ik moet ook naar de bijeenkomsten komen....
                              Ik heb echt een teringhekel aan dit soort semi sociale bijeenkomsten.
                              Dan zit ik nog liever bij een samenkomst van de AA

Comment

Ja, ben precies het zelfde wat dat betreft. Hou daar ook niet zo van. Misschien kan je je plantjes nog ergens onder brengen als ze bij jouw appartement aankomen.
                                Kan Remy niet wat plantjes voor je houden dan?. Of rookt ie dat dan gelijk weer op?

Comment

Bezig...
                                X