Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ben niet zo van dat gekwebbel op een forum, daarvoor zit ik meestal op de chat eh..
Als ik een foutje zie ben ik nooit te beroerd om je daarop te wijzen.
In het bedrijfsleven wordt dat wel gewaardeerd, en als je die formule ooit nog eens nodig hebt zul je me misschien wel dankbaar zijn dat je het nu in ieder geval goed doet.
Tsjaa, je zal wel weer gelijk hebben Qnq. Maar dit is een fora niet een kantoor op je werk. Als je niet van gekwebbel houd waarom meng je je jezelf er dan in?
Neeeee....geen groene zeep geen ossegal. Nou is mijn mening over Frankrijk permanent beschadigd geraakt. Het lijkt wel een derde wereld land.. hahaha nee grapje
komt uit een goed hart.
hahhah.. dat hoeft niet hoor .. hier ben ik dan weer whahahhah .. hey me goede plantje begin wat lichter te worden dan is het tijd voor voeding toch maar moet ik die al pk geven of nog niet ?? ik dag doe eerst vragen voor ik weer wat verkeerd doe
ze zit nu in 5 en halve week. van af 15 juli... vriendje hou niet van voetbal.. ik wel hahhaha maar ja mag ok wel van af dat ze weer aan spellen zijn hebben ze verloren die sukkels hihi ... dus als ik het goed heb kan die rond 25 seb geknipt worden toch ? maar nu is mijn vraag maar wanneer mag ze helemaal geen water meer dan ??
Tsja we houden gezamenlijk de rode lantaarn vast. Ja ,dan mag je pktjes geven en misschien een beetje bloeivoeding. Ze gaat nu sneller afbloeien. nog voeden wk 5 tm wk7 vanaf wk 8 alleen water gaan geven om te gaan spoelen. Maak je niet zo druk om je bladeren na week 6 begint al een klein beetje de herfst er in te slaan. Das normaal. Maar kijk gewoon met je foto's mee. zal je nog wat inspiratie geven,
Comment