Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    Dat gaat goed csv. Denk dat Mway dacht dat je al pk aan de andere 4 aan het geven was. Maar je hoort het nu ook weer week 5. Heb je gelijk weer wat bevestiging. Ik zit er ook wel eens naast dus als iemand anders dat bevestigd zijn we zeker op de goede weg. Ben ook niet zo'n pk fan meer. Verder Gaat het goed die grote reageert volgens mij wel goed op de pktjes. De andere vier gaan gezien hun historie ook nog lekker. Die gaan nou toch ook de 4 weken bloei nu of niet?

    Comment


      Re: last van spint, ziet er slecht uit

      Ik ook niet, ik bedoel die PK
      Ik heb naar die green sensation van plagron gekeken ik vind dat spul nogal een beetje prijzig.
      Hier in Frankrijk 25 Euries voor 20 cl.
      Advies is 1 cl per liter.

      Dan kost me dat dus 25 Euries voor ongeveer 3 waterbeurten.
      Dit voor de drie planten die ik heb staan

      Is er niets een beetje goedkoper dan dit?
      Last edited by Escargot; 26 August 2013, 18:45.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        Re: last van spint, ziet er slecht uit

        Ja hoor, maar dan is de concentratie weer minder. Heb daar laatst nog over nagedacht. Zag dat de meeste middelen een t.h.t. datum hebben.
        Als ik kijk naar de tht van mijn PK kan ik die volgend jaar weg gooien en ik heb denk ik nog geen 100ml over al mijn kweekjes gebruikt. zelfs die 100ml is veel.
        Kan dus volgend jaar 900 ml gaan weg kieperen. Zelfde met terra alleen daar heb ik nu wel 2/3 van verbruikt. Aangezien wij niet met zoveel plantjes werken kan je gemakkelijk een goedkoper en minder geconcentreerde voeding kopen. Gezien wij toch niet veel voeding gebruiken. Goed is mijn eigen theorietje he...kan natuurlijk ook verschrikkelijk lopen te raaskallen hier..

        Comment


          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          Als dit het geval is is het wellicht handiger om dit "collectief in te kopen"

          Ik bedoel een aantal hobby kwekers koopt een groter hoeveelheid en distribueert dit.

          Ik vind die prijzen echt veel te hoog.
          Zeker als je het kan wegkiepen
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment


            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            Zou een goed idee kunnen wezen, net als vroeger het boerencollectief

            Comment


              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              mijn kleine plantjes vind ik en beetje moeilijk zegen wanneer ze in de bloei zijn gegaan .. omdat ze is om de 12 binnen in de schuur stonden en nu gewoon met natuur mee groeien .. ik denk zelf dat me 3 kleintjes pas 10 oktober kunnen geknipt worden ..

              Comment


                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                wat je doet is gewoon om de dag wat fotootjes zeggen wij wel wanneer je kan gaan beginnen. We zullen het nu op het oog moeten gaan doen. Is ook niet echt een probleem. Kijk ook goed naar die grote nu. Als je toppen er uit zien als deze plant kan je pk gaan geven. Heb je gelijk een goede indicator voor je andere 3 plantjes.
                Zo heb ff een koppie soep ingeschonken, wie nog meer..

                Comment


                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  oke zou ik doen ... lekker met stokbroodje ??

                  Comment


                    Re: last van spint, ziet er slecht uit

                    Sure...beetje heksenkaas erop en happen maar..

                    Comment


                      Re: last van spint, ziet er slecht uit

                      goedemorgen.. ik deed vanmorgen me kleine plantjes zijn de zon zetten.. maar die blaadjes de van pikken al goed zeg . me hele hand deed planken hahahha.. maar heb een vraagje he is het wel wel verstandig om mijn kleintjes strakjes pk te geven ??? ze hebben al zo klap gehad en ze doen het juist nu zo goed zou dat slim zijn ? ik zelf zat zat te denken om helemaal niks te geven tot ik ze gewoon kan knippen ?

                      Comment


                        Re: last van spint, ziet er slecht uit

                        Je gaf zelf al een slim antwoord op je vraag Nee niet doen dus
                        God was never on your side..

                        Comment


                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          Ja. helemaal mee eens Csv. Ik zie al een groot kweker in de maak hierro. Laat die kleintjes maar gewoon gaan. Is voor ons ook al een stuk makkelijker.

                          Comment


                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            ja toch zo zat ik ok te denken gewoon soms beetje water en veder niks.. ze doen het echt goed als je de tuin in kom lopen ruik je ze al .. morgen zou ik even foto,s up date

                            Comment


                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              Minder is meer...

                              Meer is vaak helemaal niets.

                              Zucht, ik wil meer met minder....


                              EUuhhhh wat loop ik nu weer allemaal te ouweneelen
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment


                                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                                weetje ik wil niet meer of minder. ik wil precies de tussen in ..denk dat dat toch beter is whahhaha

                                Comment

                                Bezig...
                                X