Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Live chatbox & chat forum: Plaats hier onderwerpen die in geen ander board thuis horen. GEEN cannabis gerelateerde topics in dit forum! Voor vragen over cannabis zie de overige boards! Voor algemene discussies over cannabis, zie de cannabis chatbox.
O jee, dat ziet er bedreigend uit CSV. Dat is kruipend gespuis. Hiermee heb ik geen ervaring, heb wel een idee wat het is. Maar de echte ongedierte bestrijder hier is Escar. Die kan dit onderwerp wel dromen nu. Dus als we ff hard om escar roepen, zal hij wel ff vertellen hoe je dit gespuis de nek kan omdraaien. Escar!!...Escar...He!!!
hey kan ik niet gewoon spiritus met een beetje Dreft doen ??? Escar kom kom kom eens hahhahah heb de net gewoon 4 kleine rupsen van me goede plant afgehaald .. ik had gelezen dan je met de plant moest schudden.. kwam de wel 4 van af ... alleen bij me kleintjes durf ik dat niet echt hoor ow en is niet echt schadelijk alleen ze eten je blad op maar dat heb ik liever niet hahhaha
Ik weet het, ik zit op escar zijn knoflooksoeppie te wachten, spiritus er over en dan de hens er in, gaat me persoonlijk wat ver voor die beestjes. Zal wel helpen maar of je plant er dan nog zin in heeft lijkt me ook niet. Waar zit ie nou? normaal loopt ie alle fora wel onder te spammen..Hey slakkie!!!
Comment