Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: last van spint, ziet er slecht uit

Ja gaat goed met de kleintjes he.. Ben wel benieuwd wanneer ze klaar zijn hoor.. Met andere ga ok heel goed drogen goed. En ruiken ok nog steeds heel goed. Ik doe om de dag een half uurtje lig bij laten komen.. Voor de smaak ze me zwager..me zus heeft de al van gerookt en ze zei dat die goed smakte.. Had paar topjes voor de weg gelegd

Comment

Ik neem meestal me 1e jointje na 14 dagen drogen. Dan is ie misschien nog wat scherp. Daarna zal ie beter en beter gaan worden. Vooral door het curen in de wekpotjes. Maar lekker, je eigen wietje. Zo trots als een pauw natuurlijk.

Wat ik je vragen wou, doe je mee met onze toto? Gewoon voor de lol. Escar en anderen doen ook mee. Kijk ff op mijn voetbalhoekje dan zie je wel wat ik bedoel.

Comment

Ja ik wag ik gewoon tot die goed droog is hoor.. Ze had geen geduld denk ik hihi is goed kan je me de linkje geven ? Zit op me telefoon anders moet ik laptop op starten..beetje lui lol

Comment

Hahaha, natuurlijk komt ie.

Live chatbox & chat forum: Plaats hier onderwerpen die in geen ander board thuis horen. GEEN cannabis gerelateerde topics in dit forum! Voor vragen over cannabis zie de overige boards! Voor algemene discussies over cannabis, zie de cannabis chatbox.

Comment

Hey ronson waneer gaan die kleren rupsen nu eens slapen dan ?? Word de schijt ziek van dat ze elke keer op me planten zitten.. Ze eten het hele blad op kan nooit goed zijn voor me platen toch ??? Word tijd dat ze geknipt kunnen worden ben de klaar mee voor dit jaar!

Comment

Hahaha ik begrijp het. Die rupsen is een rot baantje, steeds kijken, weg halen. Tis dat escar er tegen is want ik had ze stelselmatig vergast, vergiftigt, fijn geknepen en verbrandt. Nog ff volhouden meid het duurt nou niet lang meer. Dalijk zet je je schaar er in en je bent van die onzin af. Misschien gewoon een klein tentje binnen. dan heb je al dat gedoe met rupsen etc etc niet meer. Maar blijf nog moed houden. Ik moedig je wel aan.

KOM OP CSVW, JE KAN HET WEL...HUP CSVW, HUP CSVW....ZO'N GOEIE HEBBEN WIJ NOG NIET GEHAD (2X)..

Comment

Haha zei Me vriend ok al.. Maar ik twijfel daar nog een beetje over.. Met de roddel tantes hier in de straat.. Nou dan zou slakje maar even boos zijn. Maar heb die rups toch een gooi gegeven over de schutting ben de helemaal klaar mee. Hihi

Comment

Grrrr, ik zie al, Ronson is een dierenbeul...

Het is maar dat hij een binnenkweker is.
                  Anders....

grrrrrr

Gewoon die rupsen er met de hand van aftrekken.....

Duurt even, maar je ziet wel gelijk alles wat de plant mankeert.

Je speurt de plant werkelijk centimeter voor centimeter af.

Zo zie je alles.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Kom ook even een kiekje nemen, lekkers die plantjes van je, in welke week zitten ze?
                    Hier staan ook wat kleine soortjes bij de hipp, neem een kijkje, vindt ie leuk, hehe (hihi!)
                    Volgend jaar gaan we het beter doen he, ik ook hoor

Spreek je laters C'tje, de grtz
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Weetje dat ik echt geen flauw idee heb in welke week ze nu zijn.. Erg he .. Maar dat kom om dat ze bijna dood waren heb ik ze met de natuur mee laten groeien.. Ze staan nu in de schuur niet kei warm maar ok niet te koud. Ze krijgen licht en op tijd hun donker. Ik ben bang als ik ze buiten laat staan dat ik ze weg kan gooien..maar zo als ik zelf denk hoeven ze niet kei lang meer.. Ze ruiken wel kei goed. Volgen jaar moet het gewoon goed gaan.. Anders stop ik de mee whaha groetjes

Comment

goedemorgen. daar ben ik weer even . beetje druk de laats tijd. me schoonvader lig in het ziekenhuis ga niet zo heel goed. hopen mag die morgen weer naar huis toe.. hier paar foto,s van me kleintjes volgens mijn zijn ze bijna klaar.. heb wel bij 1 plant paar toppen uit moeten knippen dus hoop echt dat ze snel klaar zijn 967574_642989929079133_1815597459_n.jpg1370239_642989922412467_1441564562_n.jpg1376682_642989925745800_1287229253_n.jpg1376908_642989935745799_283418351_n.jpg1378964_642989932412466_844722066_n.jpg

Comment

Dat ziet er keurig uit zo meid. Sterkte trouwens met je schoonvader, hoop dat ie weer wat beter wordt. Trouwens je hebt het goed gedaan he, in de toto. Gewoon 2 keer de maximum score gefeliciteerd meid. De nieuwe heb ik gisteren weer geplaatst.

Comment

tentje ?, marktplaats op dit forum ! grtz budha

Comment

Ow echt hihi zo even in vullen dan..volgens mijn zijn ze bijna klaar of niet ??

Comment

Zo te zien zijn ze een heel eind. Misschien moet je weer ff van die close up fotootjes voor ons gaan maken. Kunnen we ff bekijken hoe rijp ze al zijn.
                                Sorry voor me wat late reactie ben aardig bezig hierro. Zit net ff op me gemak. Bakkie...Pipooo...pfffff...he he...zal je wel ff een linkje geven wat ik allemaal weer aan het uitspoken ben.

Comment

Bezig...
                                X