Wie kan me helpen mijn plantjes hadden last van spint voor behandeld maar ze worden de niet mooier op wie ow wie kan me helpen met wat ik moet doen .. Hoop dat ik het goed heb gedaan
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
last van spint, ziet er slecht uit
Collapse
X
-
Re: Help help
hoi hoi ben even op de pc gegaan ga wat beter denk nu dat ze ongeveer 15 weken zijn
ze staan in cocos en krijg 1x in de week voeding en doe ze elke avond een beetje nat spuiten niet de plant zelf hoor 1234.jpghopen heb je wat meer tips voor me maak me best wel zorgen terwel ik zo me best doe hihi groetjes csvw01 xx
Comment
-
Re: Help help
Help help.
Wat een prachtige titel weer.
Plantje ziet er erg zielig uit, die mag je best om de dag voeding geven voorlopig.
Over beestjes kun je idd alles in de helpdesk vinden.
In ieder geval niet binnen zetten, zonder natuurlijke vijanden blijft er zeker weinig van de plant over met zo'n spint invasie.
Comment
-
Re: last van spint, ziet er slecht uit
De titel van het topic voldeed niet aan de gestelde voorwaarden.
We hebben de titel voor u aangepast. Mocht u nog een wijziging willen aanbrengen is dat mogelijk, neem hiervoor dan contact op met de moderator van het desbetreffende forum.
Vriendelijke groet,
vale.
Comment
-
Fertometer of meter die meet of er nog voldoende mest in de potgrond zit. Te gebruiken voor potplanten op het terras of balkon, maar ook voor de meeste kamerplanten.
RUBRIEKEN
Planten opkweken
Water geven
In en om het huis
Tuindecoratie
Tuinmaterialen
Bestrijdingsmiddelen
Tuingereedschappen
Meststoffen
Meetapparatuur
Vijver
Vorstbescherming
Zaai- en plantgoed
DIEREN
Dieren nestkasten
Voeren en drinken
Vogelhuisjes
Honden en katten
KASSEN / SERRES
Serrebenodigdheden
Serres / kassen
TIP
KOOPJESHOEK
Cadeaubonnen
Afhaalproducten
U bent hier : Tuinadvies webshop >> Meetapparatuur >> Bemestingsmeter - Fertometer
Producten die u kunnen interesseren:Bemestingsmeter - Fertometer Eenheidsprijs € 21,95
per stukEr zijn 18 stuks op voorraad - direct leverbaar.
Ik wens stuk(s) te bestellenWijs een vriend op dit product
Bemestingsmetergele lampje gaat branden moet u bijmesten. Het groene lampje geeft aan dat de bemesting goed is en als het rodemeststof voor potplanten.
Excl. 9V batterij
Donderglas - waterbarometer € 12.95
Nieuw in de shop
Toppers
Uw laatste bezoeken:
Comment
-
ja die hadden hebben we ok we hadden zo begin parket gekocht .de voor maar ik denk dat de toch iets niet goed is gegaan .. nu ze in de aarde staan zie je ze helemaal bij trekken .en geef ze nu ok om de dag voeding .had ze al in de bloei gezet maar volgens mijn kan ik ze beter met de natuur mee laten groeien of niet ??
Comment
Comment