Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: last van spint, ziet er slecht uit

Holyy ****, en ik dacht dat ik een complete leek was haha xD. Ik raad je aan om je volgende kweek gewoon rustig aan te doen (flinke bak, bemeste grond, zaadjes, water) ipv gooien met verschillende voedings dingen. Dit jaar is ook mijn eerste kweek en het gaat me goed af en gebruik bijna geen extra dingen of voeding erbij. Je kan eventueel bij mijn verslag kijken als je dat interessant vind.

Wel fijn om te zien dat je alle nodige hulp krijgt, hopelijk komt er nog wat vanaf ! Die andere plant ziet er heel goed uit
    Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

Comment

Ja ik denk dat hij dit ondertussen wel weet.
      Gewoon geen groene vingers, komt in verloop van de tijd wel.
      En die plantjes trekken we gewoon uit dit diepe dal.
      Ik heb wel slechter gezien.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

ik ga morgen foto,s voor je maken escargot vandaag weinig naar om gekeken ging ik net even kijken de geurtje krijgen ze al helemaal weer terug en blad is mooi groen aan worden stam begin ok dikker te worden is goed teken toch? en brr heb me voor genomen om volgen jaar gewoon zo te doen zo als hier verteld is niet zo meer als ik dit jaar is gebeurt .. leer wel goed van jullie ben ik echt blij om en vind super tof dat de toch van die lieve mensen zijn die je toch proberen te helpen zo tof relax vind ik dat

Comment

Nou donker groen is een goed teken.
          Een dikkere stam zou je, hoop ik nog niet zo goed moeten zien.
          Heb je even die stok in de pot geduwd?
          Niet alsnog gaan doen, als je dit niet gedaan hebt en de plant stond vanavond goed, haalt hij het wel tot de ochtend.

Wat ik je wel wil vragen is morgen even de plant goed aan de onderkant te bekijken.
          Gewoon rustig zittend op de grond, onder je plant kijken en kijken of er geen rupsjes of ander gebroed op de plant zit.

Een flesje Neem Olie zou handig zijn om in huis te hebben.
          En haal ook een wortel stimulator in huis, die hebben we nodig voor de volgend waterbeurt.

Comment

Dat de kleur in je bladeren aan het terug trekken is, is bemoedigend. Het is en blijft en sterk soortje dat weed, tis ten slotte onkruid. Ben benieuwd naar je fotootjes morgen.

Comment

je zie nog wel slechte blaadje maar je zie ze wel veranderen althans daar heb ik het idee van .. stokje sta de in in alle 3 is voor te kijken hoe vochtig die is toch.?en beestjes op de onder kan zit de niet daar kijk ik elke dag naar maar ik ga morgen een goed naar kijken. welke flesje olie moet ik hebben dan ? en welke wortel stimulator moet ik nu hebben dan heb van coco,s maar dat kan ik beter niet doen op aarde he ?en ronson ik ga morgen zeker foto,s voor jullie maken

Comment

Neem Olie is een natuurlijke insecten bestrijding, Is momenteel de enige insecten bestrijding die ik aandurf.

Ik zeg niet dat er insecten zijn, alleen dat we ons er op voorbereiden.

Comment

waar kan ik die neem olie halen dan ? dus spiritus met beetje Dreft is ok heel niet goed voor je plant ?http://www.bol.com/nl/p/berivita-nee...0000008901318/ deze of niet.?
                  Last edited by Csvw01; 7 August 2013, 00:06.

Comment

Ik kquot even van HJM, beter kan ik het zelf niet
                    En als er iemand hier zijn huiswerk heeft gedaan, hoeft een ander dat niet, thanks Hjm

Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                    Je kan nog probleemloos spuiten met Neem olie opgelost in zachte zeep of Dreft.

Links onder aan de pagina kan je doorlinken naar recepten.

Actieve Ingredienten;

Azadirachtin:Veroorzaakt een sterke vermindering van de eetlust van insecten en verhinderd de voortplanting van insecten door beinvloeding van het insectenhormoon Ekdyson. Ook is het ook werkzaam tegen verschillende Nemotoden.
                    Meliantriol:
                    Salannin:
                    Nimbin: Werkzaam tegen verschillende virussen in planten (bijv. bij aardappelen) en bij vogels.
                    Nimbidin:
                    Last edited by Escargot; 7 August 2013, 10:12.

Comment

ik ga hem morgen gelijk bestellen al ow wel ik niet veel wijs word van die tekeningen hahhah zou wel komen om dat ik een vrouw ben of zo hahhah

Comment

FF met alle respect Escargot, Laten we het ff simpel houden. Als ik dat soort moleculaire tekeningen zie van de werking van een bepaalde chemische stof, wordt ik een beetje moe. En eerlijk gezegd zal csw dat ook wel hebben. Veelste technisch zelfs voor mij. Dus zeg gewoon wat werkt voor je en wat niet. Maak het niet te omslachtig.
                        Zo begrijpt niemand er wat van, ook jij niet.

Csv: Wortelstimulator kan je bij een growshop halen. Daar kunnen ze ook zeggen welke je nodig heb voor cocos. IK dacht dat het niet uitmaakt qua aarde/cocos.
                        Wortelstimulator is speciaal voor de wortelontwikkeling verder bevat het geen voedingsstoffen dus lijkt me vrij universeel. Als je bij de growshop verteld welke voeding je gebruikt en welk medium(grond/cocos), zullen ze precies weten wat je nodig heb. Kost ongeveer een euro of 10-15. gebuik zelf hypro.

Comment

Ja Ja ik had het even snel gevonden.
                          Is idd een beetje te technisch, daar begrijp ik zelf ook niets van.
                          Heb het aangepast voor je Ron.

Toch is het het beste product om de plant onaantrekkelijk te maken voor rovers.

En de plant staat niet meer in Cocos toch ???

Comment

nee plantjes staan niet meer in coco,s .. en goedemorgen trouwens hier fofo,s van de plante en me andere vriendin san1.jpgsan2.jpgsan3.jpg

Comment

De baderen staan recht, dus bekijken we die tegen de avond nog een keer. (rond 5 uur)
                              Tot nu toe hebben ze dus nog geen water nodig.
                              Ga je vandaag wel ff de wortel stimulator halen?

Comment

rond 5 uur maak ik nog een foto. ze hebben ok nog helemaal niks gehad kwa water .. dat is goed nu hopen dat zo growshop in de buurt zit en die olie ok toch ?

Comment

Bezig...
                                X