Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    Ik heb met die waterscooter gisteren avery opgelopen. Moest nog een thermoscannetje thee bijhalen Zag die duwboot van rechts ff over het hoofd. De Bentley staat ook al voor de 1000ste maal bij de dealer dus ja, ik had ook kunnen gaan lopen

    Comment


      Re: last van spint, ziet er slecht uit

      De Bentley bij de dealer, tjonge, je bent zeker weer wezen Bridgen bij de buren...
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        Re: last van spint, ziet er slecht uit

        whahahahaha

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Opel corsa dan

        Comment


          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          Dit gaat niet meer over spint volgens mij.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            Was ook het probleem niet QnQ, hier was veel meer aan de hand..Misschien nog tips voor Csv, ik bedoel iemand met jouw ervaring zal ze nog heel wat van op kunnen steken.

            Comment


              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              Ik zie geen nieuwe problemen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                QnQ: Dan zitten we iig op het goede spoor. Zal ze leuk vinden.

                Comment


                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  ow tof om te lezen dat QnQ geen problemen meer zie doe me wel goed

                  Comment


                    Re: last van spint, ziet er slecht uit

                    Om dan maar ff wat verder te gaan inhaken op je medium. Escar, maakt zich wat zorgen over je voeding die je nu heb en dat het afwijkt van je huidige medium.
                    Grond. Je hebt nu voeding voor Mapito. Kan je wat mij betrefd in de kast gaan zetten en ff een paar jaartjes laten staan. Ik denk dat je er verstandig aan zal doen om je eerste kweekstapjes gewoon met aarde te doen. Daar heb ik verschillende redenen voor, (nou zet je leesbril maar weer ff op)
                    - Aarde vooral de wat duurdere grondsoorten(10,- per 50liter)hebben al voeding voor de eerste weken. Scheelt weer in je voeding, en je plantjes hebben vooral in de eerste weken helemaal niks nodig dan enkel maar een beetje wortelstimulator. Kan je in de beginfase bijna niet meer fout. Dan zijn je plantjes echt overgevoelig voor voeding.
                    - Aarde heeft een bufferende werking, Schiet je een keer uit met je voeding zal je hier niet direkt nadelige gevolgen van hebben omdat aarde voeding kan vast houden.
                    - Mapito heefd geen enkele vorm van voeding, dus je moet gelijk ook met de baby's gaan voeden. Lijkt me gewoon nog niet verstandig als je niet weet wat onder- en overvoedings signalen zijn. Ik vind mapito ook een medium voor gevorderden. Ik vind mezelf nog steeds niet gevorderd genoeg om het zelf te gaan gebruiken.

                    Dat zijn mijn grootste bezwaren tegen het gebruik van mapito. Ik probeer je in een richting te douwen die het makkelijkst voor je is om mee te beginnen. Is wel zonde van je voeding, maar ik heb een nog beter en simpeler alternatief voor je. Hypro terra. 1 liter 15,50. Ben nog steeds met me 1e fles bezig. Is voor groei en bloei dus geen aparte middelen voor aparte fases die ook gem 15,- kosten. Lekker simpel dus en mijn planten zien er altijd goed en vitaal uit. Anderen halen ook mooie resultaten met dit spul. Kijk maar ff op hun site. Dus moet je echt ff over denken. Is de pot al weer wat droger getrokken daar?

                    Comment


                      Re: last van spint, ziet er slecht uit

                      bij de growshop zeiden ze dat ik deze voeding die ik nu heb dat ik die gewoon kon gebruiken op aarden . maar wat zegen jullie dan ? ja met voeding geven zit ik nog wel wat mee in de knoop hoor ik laat het me vriend ok doen en zelf geef ik het dan hij weet precies hoe die dat moet doen ik zou heb straks de wel een bericht over laten sturen hij snap dat iets meer hihih.. 2 zijn de bij getrokken en 1tje iets minder .. doe zo wel even foto maken van de grond .. ben zo blij met jullie he vind zo tof en lief dat jullie me helpen kan het niet vaak genoeg zeggen

                      Comment


                        Re: last van spint, ziet er slecht uit

                        Ff wat fotootjes voor je gemaakt, weet je wat het is.

                        DSC00083.jpgDSC00084.jpg

                        Comment


                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          en deze gebruik jij alleen met in begin wortel spul ? hiih je snap wat ik bedoel toch ? http://www.eugrowshop.eu/nl/voeding-...-dro-a-b-1ltr/ is deze ok goed ?
                          Last edited by Csvw01; 12 August 2013, 10:02.

                          Comment


                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            Ja dat kan ook, maar ik denk dat je voedingsschema dan niet meer klopt. Er zijn veel mensen die dit ook gewoon doen. Hy-pro heefd a+b voor mapito wordt ook op aarde gebruikt. IK denk dat de voeding voor mapito in hogere dosages ligt dan voor gewoon aarde. Mapito heeft immers zelf geen voedingsstoffen en kan moeilijk voeding vast houden of bufferen. Dus als je dit gaat gebruiken denk ik dat je met een veel minder sterke dosage moet gaan werken. Denk ik dan he, als hier mensen anders over denken ff reageren dan graag. Maakt het dus moeilijker voor je. Ik probeer het juist makkelijker voor je te gaan maken.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Oh ja als je dat tentje in Rotterdam zal kopen zit er een heel pakket van Hy-pro bij incl de blad en wortel voedingen. dat is dus 2 in 1 dan.
                            En ja in begin pas in week 4 met bijvoeden van me medium. Ik voed de eerste weken helemaal niet en geef enkel wortelstim mee met me giet water zoiets van 2x keer week.

                            Comment


                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              ow oke ik denk dat dat ons fout is geweest wij deden gelijk voeden .. maar voeding en zo moet je maar met me vriend over hebben die snapt dat beter als ik en dan leer ik het weer van hem vind allemaal best ingewikkeld die voeding gebeuren whahhaha

                              Comment


                                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                                Ja, Je gaat het helemaal door krijgen zie ik al. Laat je vriendje gewoon meelezen, probeer het zo simpel mogelijk voor jullie uit te leggen. Kan jij het weer van hem afkijken. Dan hebben jullie er weer een gezamenlijke hobby bij, doet wonderen voor je relatie. Hahahaha Wou dat mijn ex ook zo ruimdenkend was geweest, had al een hoop gescheeld..

                                Comment

                                Bezig...
                                X