Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    Huh er is hier iets veranderd...........wat's gebeurt.....

    Oh ja, Csvw1 heeft een knol, weleen leuk kleurtje, ik ben ook maar van schutkleur veranderd.

    Volgend jaar, geloof me, volgend jaar heb jij een heerlijke groene tuin gaan we met z'n allen voor zorgen.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      Re: last van spint, ziet er slecht uit

      ze staat in de bloei,wat voor soort is het.

      Comment


        Re: last van spint, ziet er slecht uit

        uhm dat is een goede mway ik heb ze als stekjes gekregen en toen vroeg ik al van wat het was en toen kon die me dat al niet vertellen .. paar keer gevraagd of die het al wis en nog wis die het niet maar ik weet wel dat ik volgen jaar geen stekjes meer wil van die gast .. me zus had vlede jaar ok veel problemen met de plant .. volgend jaar even goed rond kijken de voor ..en esc zou wel heel bruut zijn

        Comment


          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          My little pony...Hahaha, je moet haast wel een dertiger wezen, ik was nog van de care bears en de He-man generatie. Beter dat je die plant mag houden want die gaat die andere plant helemaal goed maken. Ik moest trouwens ff weg dus kon het ff niet volgen, sorry. Dat met in en uit de bloei zal ik me geen zorgen overmaken. deze dames bloeien nu. Reveggen duurt ongeveer 3 weken en dan moeten ze veel meer dan 12 licht uren per dag krijgen. Dan moet je weer rond de 16 uren licht gaan zitten. Dus deze blijven nu gewoon door bloeien. Re-veggen is het terug zetten van bloeiende planten naar groeiende planten.

          Comment


            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            gewoon zaden nemen en dan femzaden kan er weinig misgaan.Autoflowers zal ook kunnen maar daar hou ik persoonlijk niet zo van.

            Comment


              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              Starsong
              Toola Roola
              Scootaloo
              Sweetie-Belle
              Rainbow Dash
              Pinkie Pie

              (bron)http://mylittlepony.startpagina.nl/


              Nooit gedacht dat ik ooit naar My Little Pony zou Googelen.....
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                Comment


                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  Ehhhhhh ben je afgekoeld Ron???
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    Re: last van spint, ziet er slecht uit

                    Ja Sorry...werd ff zwart voor me ogen...1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, diepe zucht.....En laat maar los......zucht
                    Je staat weer ff in een mooie tuin met de grootste weedplantjes ooit, inhaleer die geur, wat een ultiem boeket van hemelse zoetheden...
                    Nee, nee niet een stekkenkweker, ga weg...ga weg hier jij... jij vieze vegitatie barbaar!!!....gaat weg uit mijn zentuintje..Escar..Csvw...help...help...

                    He wat dreef ff af, we hadden het over hoe goed het met haar plantjes gaat toch...Nee geen voeding nog...oh nee..

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Zonder dollen. Een goede maat van me heeft echt veel problemen gehad met stekken, dat heeft daarna nog ff na ge-ettert. Dacht dat ie schimmels kwijt was uit zijn kweekhok om gewoon de volgende kweek ook weg te kunnen gooien met die zelfde infecties...dacht ook ff met stekkies te willen werken. Moet je binnen echt niet doen, buiten zal nog kunnen binnen echt een te groot risico. Nee doe dan maar gewoon zaden die je koopt, weet wat het zijn en gewoon overal informatie kan terug vinden. Het feit dat deze kweker niet weet welke plant het is maakt het dus erg dubieus. Een goede weet altijd wat het is en van welke moederplant het komt.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Moest ff me plantjes wakker maken, was gelijk die stekkenkweker vergeten. Bedoelde het verder niet slecht hoor... Hoop dat ze maar niet te veel heeft betaald.
                    En deze heb je zelf ook wel een beetje naar zijn ....... geholpen natuurlijk. Dus het is eigenlijk gewoon een klein wondertje dat ze het heeft overleefd gezien het feit dat ze veel zwakker is dan een zaadling. Verklaart voor mij ook gelijk de 5 vingerige bladeren. Hogerop zal je zeker al veel meer vingerige bladeren krijgen. Ze staan ook krom tekens van stress. Ze heeft een minder sterke plant genetica dan de moeder, dus dan ook stressgevoeliger. Nou dat is alleen nog maar liefde geven dat kind hoort eigenlijk psychiatrische hulp te krijgen en heel veel prozac. Ik zal haar elke avond gewoon een verhaaltje voorlezen en dan goed toestoppen

                    Comment


                      Last edited by Escargot; 12 August 2013, 20:32.
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment


                        Re: last van spint, ziet er slecht uit

                        nou ik wou het nog zachtjes brengen hahahaha..

                        Comment


                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          Dat probeerde ik ook met "gecharmeerd van de blaadjes"....
                          Iemand moet toch het slechte nieuws vertellen.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Oh ja ik ging niet van de gezonde plant uit...
                          Kunnen we morgenochtend wat close ups zien van deze en een dagelijkse update van de toppen van alle drie de planten.
                          Als de ene een gezond vrouwtje is.....wil ik alles voor kunnen zijn.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            Wacht ff 3 plantjes? 2 toch....of.....

                            Comment


                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              Ja twee ik zat weer eens niet op te letten.

                              Is ze trouwens nog steeds van plan die tent te kopen???
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment


                                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                                Misschien, moeten ze ff bepalen nog. Denk dat ze sowieso nog ff wachten om deze plantjes eerst af te bloeien. Heb je deze ervaring iig al bij de volgende rondes.
                                Die twee leren in deze ronde meer dan ik in mijn eerste ronde deed. Heel nuttig dus, van fouten leer je zo veel. Als het steeds goed gaat leer je zo weinig
                                Dus zullen ze zelf wel aangeven als ze die stap willen gaan maken of niet. We zullen het wel zien joh.

                                Comment

                                Bezig...
                                X