Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    Ja maar op deze manier zou ik het niet willen leren...
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      Re: last van spint, ziet er slecht uit

      in totaal heb ik 4 plante en goede 3 slechte .. en ze hebben zeker een harde klap gehad .. ben blij dat ze al wat voor uit zijn gegaan alleen al door jullie .. uhm tent wil ik wel maar wil ik nog even mee wachten tot ik buiten echt door heb .. maar de geur van mijn 3 plantjes komen wel heel sterk terug ze worden ok met de dag voller .. en ik weet bijna 1000% zeker dat ze al heel veel stress hadden toen ik ze net kreeg w8 ik ga eens foto,s zoeken of ik ze nog heb toen ik ze net kreeg .. en zo veel heb ik de niet voor betaalt 5 euro .. hoop dat de nog wat van die plante af kom anders is het een goede leer voor volgens jaar toch

      Comment


        Re: last van spint, ziet er slecht uit

        Nee, dat begrijp ik ook. Maar als je zoiets als dit zelf meemaakt wil je dat niet nog eens hebben. Heb het idee dat dit juist positief gaat uitwerken over de langere termijn gezien.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Nou dat zeg ik net ook

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Ik hoor hele verstandige dingen...

        Comment


          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          me zus zei ok al volgens jaar gaan we ok niks meer bij hem hallen .. omdat zei vledejaar ok veel problemen de mee had .. de goede plant was ok een stekje en moet zien hoe die is terwel me zus die helemaal geef voeding niks heb gegeven ja alleen water ze heeft heb zelf vergeten water te geven was half dood en toch is ze kei mooi geworden .. volgens jaar worden mijn planten ok allemaal zo althans dat hoor

          Comment


            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            Verstandig, koop gewoon 5 buitenzaden voor rond de 25 euro. weet je ook wat je zaait. kost toch ongeveer het zelfde, alleen zaad is sterker. Kan je moederplaten mee maken. En moet je ff tegenspreken weer, die planten van jouw worden volgend jaar mooier groter en potenter dan die van je zus. Dat weet ik nu al, want wat heb jij veel geleerd de laatste dagen zeg. Petje af ook voor je vriendje. Voorgroeien word geen enkel probleem meer. Alleen maar van die grote groene monsters met hoofdtoppen van een ons....Heb je een kettingzaag nodig om te oogsten, waakhonden in de tuin om je bomen te beschermen. Schrikdaad met 220 om je tuin. Ach wat een luxeproblemen zal jij hebben volgend jaar. En nu ik weet dat je 4 planten heb, ken je dat tentje misschien wel ff op de lange baan duwen en gewoon volgend jaar een paar weer in de tuin zetten.

            Comment


              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              Nee hoor Csvw01 ik stuur je wel wat Hippie zaad, ik weet dat dit goed is, verwacht als enige probleem het onderscheiden van Mannetje of vrouwtje.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                en die buiten zaden zijn dat wel vrouwtjes dan ? of kan de ok zo vervelend ventje bij zitten whahhah .. lijk me best wel ingewikkeld die zaadje groot brengen

                Comment


                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  O ja dat wou jij ook nog doen, nou tel uit je winst. Gratis zaden en nog exotisch ook, wat heb je het toch slecht he

                  Comment


                    Re: last van spint, ziet er slecht uit

                    whahhaha soms vind ik het jammer dat je niet op vind ik leuk kan klikken whhahah zit te veel op Facebook

                    Comment


                      Re: last van spint, ziet er slecht uit

                      Ontkiemen is makkelijker dan je denkt, is zelfs heel leuk om te doen ook. Om je vraag te antwoorden voor die prijs die ik noemde heb je al de beste zaden van de beste zaadkwekers en geheel vrouwelijk. De zaden van escar moet je wel eerst ff op geslacht bepalen. Is ook niet echt moeilijk, daar zal Escar je echt alles over kunnen vertellen.

                      Comment


                        Re: last van spint, ziet er slecht uit

                        Niets aan de eerste ronde gewoon in de grond gegooit 4 gezaaid 4 op gekomen
                        2e ronde 18 gezaaid 18 opgekomen.

                        Vier staan er hier van op mijn terras, de rest heb ik geofferd aan moeder natuur voor re-distributie en Municipaal gebruik.
                        Met andere woorden ik ga er af en toe kijken donder er een beetje water op en laat zo tegen eind September doorschemeren waar ze staan (in besloten kring natuurlijk)
                        Als anderen deze vinden en oogsten, is dat ook goed.

                        Verder heb ik Guzzie een veertigtal zaden gestuurd en hij heeft er een aantal te ontkiemen gelegd, hoeveel weet ik niet en weet nog niet hoeveel er werkelijk uitkwamen.
                        Ik gok ook op 100%

                        Of het mannetjes of vrouwtjes zijn, weet ik niet bij mij is het tot op de dag van vandaag 75% vrouw.
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          ow oke .. ik ga eens lezen over ontkiemen lijk me wel leuk voor een nieuwe opdracht whahhaha

                          Comment


                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            Dat is te makkelijk, dat heb je door in een halve minuut.
                            We verzinnen er wel eentje.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              Kijk dit zie ik graag he, Escar zie je dit....gewoon niets zeggen ik geloof dat ze de smaak te pakken heeft gekregen

                              Comment


                                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                                Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
                                Ontkiemen is makkelijker dan je denkt, is zelfs heel leuk om te doen ook. Om je vraag te antwoorden voor die prijs die ik noemde heb je al de beste zaden van de beste zaadkwekers en geheel vrouwelijk. De zaden van escar moet je wel eerst ff op geslacht bepalen. Is ook niet echt moeilijk, daar zal Escar je echt alles over kunnen vertellen.
                                Ja maar dan is er ook een kans om voor de rest van je leven een redelijk zaad te hebben, en te kruisen en stek te nemen. etc etc etc.

                                mijn vriend die mij het zaad gaf heeft nog nooit van z'n leven geselecteerd zaad gebruikt.

                                Wil je zaad hebben houd je een man apart en bevrucht je met de hand, niet gaan stuiven....
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X