Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    dankjewel .. met vriendje lief gaat redelijk hoor .hopen horen we snel wat meer .. ow en ik heb een adresje gevonden voor de olie

    Comment


      Re: last van spint, ziet er slecht uit

      Mooi zo.

      Heb je de filmpjes bekeken ?
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        Re: last van spint, ziet er slecht uit

        jaa ben de heel wat wijzer van geworden .. en dat zelf maken is wel een uitdaging ..ga wel proberen te maken .. maar voor me schoonvader koop ik het zelf .. wat ik zelf ga maken kan ik gebruiken voor me adhd ze zegen dat dat beter is dan ritalin of 1 blow roken .. dus dat wil ik even zelf onder vinden hihi

        Comment


          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          Ach een ADHD'tje wat leuk...
          Ik ben zelf een Bipolairtje.
          Het gaat helemaal goed sinds ik afgestapt ben van, alcohol en Chemische producten en ook suiker en Gist.

          Alles volledig Bio en af en toe een flinke Torpedo, dat houd de Lithium uit de deur.
          Zonder Lithium, ben ik een kleine 20 kilo af gevallen.
          Regelmatig sport is ook heel bevorderlijk en Paardrijden.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment


            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            hahha ..ik ben zelf al heel druk dus sporten niet altijd nodig het is wel gezond dat wel ..afvallen mag ik niet ben nu eindelijk me gewicht wat ik moet zijn was altijd veel te licht.. maar door het stopen met gewoon roken ben ik 18 kilo aan gekomen zo trots op me zelf hihi .. ow gaat het nu wel een stuk beter met je dan ?

            Comment


              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              Ja ADHD is niet Bipolair, en het gaat zeer goed.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                Nou die vriend van jou moet wel een heel sterke persoonlijkheid wezen. Ik heb zelf 2 jaar lang een maat op me werk gehad die ook adhd had. Die kon ik rustig 4 keer per dag achter het behang plakken. Had ook een theorie dat zijn overtollige energie meer te maken had met het wegzuigen van alle energie uit de mensen om hem heen. Was elke dag dood moe van zijn gedrag, ik weet dat het zo niet werkt maar je krijgt wel eens een zo'n vermoeden. Begrijp nu ook veel beter waarom je vriend niet rookt en jij wel, begrijp ook dat ie je wil helpen kweken. Hahaha... Daar zit ook een beetje eigenbelang bij denk ik...Nee, zet weg die bezem..grapje..auw...auw..sorry...

                Comment


                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  weetje wat met adhd is mensen moeten je snappen als je ze niet snap dan bots je heel erg met die personen.. maatje van me vriend kan ok niet over weg met mijn altijd worden wisseling hebben we . gewoon om dat die me niet snap hoe ik ben en hoe ik in elkaar zit eerlijk en oprecht en daar kan die niet tegen.. gelukkig doe mijn blow ..en me ritalin goed zijn werk ..maar als ik ze niet neem en geen blow heb gerook ben ik ok heel anders hoor heel druk gauw boos snel afgeleid .. en voor al de woede aan vallen zijn niet leuk .. maar ja gelukkig snap mijn vriend me ..als ik een woede aan val krijgt loop die weg laat die me gaan ..en de meeste gaan de op in en dat is fout bij een adhd persoon .. maar ik snap ok heel goed dat het voor andere heel moeilijk is om met zo persoon om te gaan.

                  Comment


                    Re: last van spint, ziet er slecht uit

                    Geloof me ik begrijp je wel, zat je maar een beetje te sarren. Die woede aanvallen ken ik maar al te goed. Bij mij kan er ook wel eens een stopje doorbranden.
                    Ben blij dat je ook kan inzien dat voor mensen met een normale energiehuishouding het erg vermoeiend wordt. Daar komt vaak irritatie uit, onbedoeld vaak. Zal je maar niet meer zo boos maken dan, ben echt helemaal bont en blauw hier.. Ik loop ook maar ff een blokkie om....

                    Comment


                      Re: last van spint, ziet er slecht uit

                      Ik ga gewoon bij m'n plantjes jointje roken.

                      Ze staan op m'n werkkamer, kleinste Terras van het huis. (wat een titel trouwens "werkkamer)

                      Ik werk al jaren niet meer
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment


                        Re: last van spint, ziet er slecht uit

                        Oh ja ik ben in Zwolle, loop ik wel ff naar de molen. Kan ik gelijk weer ff een portje poolen, lang niet meer gedaan.
                        Ten minste als die molen er nog is dan. Was nog dienstplichtig zat in Nunspeet gelegerd, ging daar vaak ff heen om me stash weer wat bij te vullen.
                        God wat hebben we daar lopen roken zeg....hahahaha, nee Nederland maar lekker slapen denkend dat ze veilig waren...Was net 2 jaar gestopt kom in dienst, ben er nooit meer vanaf gekomen...Oh ja ik heb me rijbewijs eraan over gehouden, maar daar houdt het echt op.

                        Comment


                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          Tjonge het leger, hahaha, daar ben ik in totaal anderhalf uur geweest.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            Alleen je keuring zeker hahaha...Ik kreeg na me keuring al gelijk te horen dat ik goed was bevonden.. Kon gelukkig wel wat invloed op me plaatsing uit oefenen.
                            Werd chauffeur van de commandant en zijn staf. Heb het niet slecht gehad hahaha, me maten werden allemaal zandhazen. Die hebben echt afgezien soms.Stakkers

                            Comment


                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              als je in zwolle ben moet je even naar de tulp gaan even blow roken daar is een goede shop haal ik ok altijd Nunspeet grappig daar waar ik uhm niet zo lang nog hoor net 7 jaar .. kom eigenlijk uit Nijmegen

                              Comment


                                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                                Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
                                Alleen je keuring zeker hahaha...Ik kreeg na me keuring al gelijk te horen dat ik goed was bevonden.. Kon gelukkig wel wat invloed op me plaatsing uit oefenen.
                                Werd chauffeur van de commandant en zijn staf. Heb het niet slecht gehad hahaha, me maten werden allemaal zandhazen. Die hebben echt afgezien soms.Stakkers
                                Totaal geen idee waar je over praat
                                Idd. alleen keuring, goedgekeurd en toen heel lang gaan studeren, toen de oproep kwam, herkeuring aangevraagd, ik had ineens zo'n emotionele problemen.....
                                Kon het echt ff een half uur, helemaal niet meer aan.
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X