Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    Hahaha Nunspeet .... Dat kleine stationnetje, en dan de bus naar de GWK kazerne. Precies in het midden van Nunspeet en Elspeet.
    Wij noemden het altijd niemandsland... Ach was toen nog jong, Ik zou nu een moord om daar te kunnen wonen. Dat gemier hier de hele tijd.
    Kan ik iig me jointje nog bij de tulp gaan halen hoor ik

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Dat noemen ze S5 om in vaktermen te blijven

    Comment


      Re: last van spint, ziet er slecht uit

      staan nog wel flatjes te koop hoor tegen over mijn leuke flatjes ..hahah toen ik hier net kwam wonen vond ik het zo raar dat de mensen allemaal hoi tegen elkaar zeiden .. ik elke keer tegen me vriend wie is dat .. me vriend geen idee ik oke en dan zeg je hoi .. hij zo ja is normaal hier ow oke hihi ..goed de shop tulp ..en heel vriendelijk

      Comment


        Re: last van spint, ziet er slecht uit

        Tsja kunnen we hier wel wat van leren denk ik. Hoe gaan je plantjes trouwens, staan zeker lekker te zonnen. Denk dat ze alweer wat beter er uit ziet denk ik?

        Comment


          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          volgens mijn gaat het wel goed met ze . ze staan idd in de zon.. ze staan wel een beetje schuin maar ze beginnen wel voller te raken heb ik het idee van.lijk net of ze ok weer wat groter zijn geworden zou rond half 5 wel fofo,s maken

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          plant1.jpgplant 2.jpgplant3.jpgplant 4.jpgplant5.jpgplant6.jpgplant 7.jpgplant 8.jpgplant 9.jpgplant 10.jpgplant 11.jpgen de groetjes van me beste maatje DSCF4553.jpg

          Comment


            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            Ja mooi. ik denk eigenlijk gezien je pot grote dat je niet meer hoeft te gaan voeden. Zit nog veel voeding in, denk zelfs dat je het gewoon tot het einde water kan blijven geven. Ze begint iig weer een plant te worden. Wordt ik blij van. Ik zie ook dat je flinke waakhond heb, dus de beveiliging van je plantjes is ook in goede handen.
            Qua water schoot me nog iets te binnen. Al je regenwater kan opvangen kan je dit aan je plantjes geven. Regenwater is wat meer ph neutraal, zit ook minder kalk in. Reageren je plantjes wat beter op dan kraanwater. Dacht ineens aan een forum die ik ooit had gelezen. Die gene gaf alleen regenwater aan zijn plantjes. Zagen er ook goed uit. Misschien een ideetje. Verder ben ik trots op jullie, dat gaat zeker de goede kant op.

            Comment


              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
              Dat noemen ze S5 om in vaktermen te blijven
              Ehhh nee S39 er moesten hierboven enige contactjes opnieuw gesoldeerd worden.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                lol..

                Comment


                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  ow oke geen voeding dus meer .. maar ze hebben ok nog geen water gehad he .. en in begin deed ik beetje regen water en beetje kraan water bij elkaar ..maar opgeven moment dag ik dat dat te veel voor ze waren ben ik alleen kraan water gaan geven ... hahah mijn hondje soms denk die dat het een pitbul is echt waar voor mensen zo lief maar voor andre honden een dwaas .. maar het is ok zo lekker ding zijn karakter is echt super .. en super goed om te lezen dat ze toch voor uit gang hebben .word ik ok blij van kopje thee jullie

                  Comment


                    Re: last van spint, ziet er slecht uit

                    Ja hoor, dat gaat er wel in.
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      Re: last van spint, ziet er slecht uit

                      Ja lekker...Nee wel regenwater geen voeding. Zit nog voldoende in je grond.
                      Liep net wel tegen een apart probleempje op.

                      DSC00118.jpg

                      Kan ik die pitbull ff van je lenen?

                      Comment


                        Re: last van spint, ziet er slecht uit

                        whhahaha .. let op dat binky daar tegen ga blaffen ..en daarna wil die de mee spellen . dus mag ze al weer een beetje water geven ?

                        Comment


                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          Als je met je vinger in je grond voelt kan je dat beter bepalen dan ik. als de top laag droog is maar bij de wortels nog kletsnat moet je nog ff wachten en zal ik morgen pas weer een beetje water geven. Begin eerst met een halve liter en kijk hoe lang de plant er over doet om het weer wat droger te krijgen. Pas daar je watergiftes op aan. Denk dat ze al een beetje aan dat verbruik zit. die grote zal wel iets dorstiger zijn nu.

                          Comment


                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            oke dankjewel ja die grote is idd wat dorstig

                            Comment


                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              Ok dit is bericht nummer 951 ff kijken wat mijn titulatuur gaat worden..ok hier komt het......

                              Wat gaat er gebeuren..


                              Grmbl niets dus.. en ik wilde zo graag ouwehoer worden
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment


                                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                                wil je ok stokbrood met kruidenboter ?? ga ik nu in de over doen dan laat ik pietjes wel even langs komen goed hahahah

                                Comment

                                Bezig...
                                X