Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
goedemorgen deze morgen ..wat ik me eigen af vroeg he .hoe kun je nu zien dat je toppen goed zijn ..en dat je ze kun laten drogen ?.. voor de rest gaat het best wel goed met me plantjes ze raken steeds voller .. al ow wel ik met de hele kleinste nog steeds me twijfels heb .. zou strakjes wel even foto van maken ow nog een vraagje he zat een wiet zaadje bij me wiet he . zou die nu wat doen als ik hem zou ontkiemen ..of zou daar niks mee gebeuren ?heb hem wel bewaard maar ik dag laat ik het eens vragen hihi
ja wel hoor beetje dubbel gevoel maar voor de rest wel goed ..bij jou ok alles goed ? jou plaatje is leuk .. ow kunnen we mijn forum niet veranderen naar een andere naam dat ik gewoon hier wel mijn foto,s laat zien maar dat het een gewoon praat forum word ? of mag dat niet ?
Ja ook zo'n Goede Morgen, Had wat opstart moeilijkheden. Vannochtend ff wakker geweest voor de bloemen. Daarna weer in coma gevalluh.
Zie dat we weer gewoon weer de slappe klets uit de kast kunnen trekken. Nou kom maar op, maar ga eerst ff een pipootje draaien en een liter koffie consumeren.
Snijden jullie ff een onderwerp aan.
Dat is goed om te horen, bij mij gaat het een stuk minder...En als echte Hollander gebruik ik een Phillips Senseo met Heerlijke DE pads.
Om eerst een halve mok, warme volle melk er in te kieperen. Ben een beetje melkmuiltje sorry. Heb altijd koffie verkeerd of cappucinno als er maar melk en suiker in zit.
Comment