Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    die kleine val wel mee heb ze gisteren beetje pk 13/14 gegeven .. volgens mijn vond die kleintje dat wel lekker want wert wakker en ze was gelijk heel anders ..ja kan nu al niet wachten tot volgens jaar .. vriendje lief is druk bij ze vader vader had eigen bedrijf en nu zijn ze alles aan verkopen .. mensen hebben het over genomen als ik het goed heb hihi .. ow echt waar dan ?

    Comment


      Re: last van spint, ziet er slecht uit

      Bij NEC Slimmerik...Wacht ff waar komt die pk 13/14 nou ineens vandaan?...Hebben we het hier echt over pk13/14?...
      Is een hoop gedoe ff je bedrijfje van de hand doen. Maar wel zo belangrijk gezien de omstandigheden. Kan hij zich beter richten op zijn herstel. Ben blij dat dat dan zo voorspoedig geregeld heb kunnen worden.

      Maar ff terug naar het subject PK 13-14 REALLY?....Van welk merk en heb je wel goed de instructie gelezen?

      Comment


        Re: last van spint, ziet er slecht uit

        ik heb van hesi .. en ik weet precies wat ik gedaan heb die kleine van mijn vond het juist lekker om maar zo te zegen .. ik heb hele pakket van hesi he ..1081486_614483938596399_593877355_n.jpg
        Last edited by Csvw01; 19 August 2013, 22:18.

        Comment


          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          Nou ok dan...Normaal geef je pk 3 weken voor de oogst (week 5) en max maar 6 dagen achter elkaar. Blijf ff op je bladeren letten. PK is meestal ietsje sterker dan de fabrikant zegt. Geef iig geen volle dosis nog...Je zit toch nog niet 3 weken voor de oogst of wel?

          Comment


            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            nee dat hebben ze ok niet gehad hoor maar een heel klein beetje .nu nog 4 weken als ik het goed heb

            Comment


              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              Ach toen ik net begon was ik ook een week te vroeg, maakt ook niet zo veel uit. Langzaam je dosis gaan verhogen en dan de volgende dag kijken wat het heeft gedaan. Deze week nog om en om. Water, water met 50%pk enz. kan je volgende week ook doen. Dan moeten die toppen behoorlijk gaan exploderen. Nog een maandje, das zo voorbij. Blijf scherp ok..Ik blijf meekijken. Ik ga nu maar weer eens richting mandje, spreek je snel weer

              Comment


                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                zo veel water krijgen ze nog niet . omdat ik de bak nog te zwaar vind om elke dag te geven . dus zou het verstandig zijn om om de dag pk de bij te doen ? nee toch even aan kijken hoe ze het doen toch ? slaap lekker

                Comment


                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  Morguh....Juist Csv eerst kijken hoe ze reageren daarna kijk je wat je moet gaan doen. Nooit door blijven voeden. Op deze manier leer je heel snel op de behoeftes van je plant te reageren. En elke plant heefd zijn eigen behoeftes, net als wij. De een wat minder dan de andere. Als je ziet dat ze meer kunnen hebben geef je iets meer, was het net iets te veel geef je iets minder. Of geef je daarna gewoon water om de voeding in je grond te verdunnen. Zeg maar een soort spoelen. Hiermee ga je een beetje leren spelen en zal je je gevoel voor de plant gaan toenemen.

                  Comment


                    Re: last van spint, ziet er slecht uit

                    goedemorgen..die getopt is die heeft veel meer nodig dan die andere 2 die niet getopt zijn zo wazig vind ik dat hahha.. ja ga het wel steeds meer door krijgen .. nu alleen de voeding nog door krijgen dan heb ik al heel wat geleerd.. super leuk ok te doen en te leren .. volgen jaar ga ik ok tomaten en wortels en komkommers de bij doen hihi

                    Comment


                      Re: last van spint, ziet er slecht uit

                      Zo dat wordt een complete grocery...Leuk dat dit groene vingers gedoe zo bij je aanslaat... Zit zelf een keertje te denken aan peppers als ik een hoekkie over heb in me tentje. Heb ik ook gelijk weer voor het hele jaar peppers. Lijkt me ook wel eens wat anders.. Nou dan een kweek tafeltje in de tuin met wat sla en dan ben je dat gezeur van de groenteboer ook kwijt...Heb je ook al gedacht je eigen brood te bakken hahaha...

                      Comment


                        Re: last van spint, ziet er slecht uit

                        hey klein probleempje .. mijn goede plant heeft helemaal onder aan het blad zwarte beestje .. wat kan ik die plant nu het beste geven zonder hem te beschadigen ? ik denk dat ik iets te snel wat zei .. want heb eens goed gekeken en het zit maar op een oude blad die geel is en die de bijna van af val. denk gewoon dat het van de aarde is met nat maken wat de rest zie ik helemaal niks raars of zo
                        Last edited by Csvw01; 20 August 2013, 15:18.

                        Comment


                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          Oh ok...trekken je bladeren extra geel door de pk of heb je geen last? Ho de pizza is klaar....

                          Comment


                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
                            Oh ok...trekken je bladeren extra geel door de pk of heb je geen last? Ho de pizza is klaar....
                            Doet mij een punt ron, extra pikante olie
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              Alsjeblieft met pittige olijfolie. Nou wijntje erbij....Heee...zucht wat is dit weer genieten zeg...ff tukkie doen..hahaha

                              Comment


                                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                                Lekker, een pizza gaat er altijd in.
                                Geen wijntje voor mij
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X