Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: last van spint, ziet er slecht uit

oke en hoe vaak mag ik haar pk geven dan gewoon 1x in de week ? en water gewoon elke dag beetje geven toch? want ze drink wel veel hoor ..

Comment

PK is een sterk goedje waar mee je moet oppassen. Ik stel voor dat je eerst op halve kracht voed. doe dit 2 dagen achter elkaar kijk ff hoe de plant daar op reageerd in die 48 uur als je goed zit. ga je dag 3 en 4 75% geven. kijk weer in die 48 uur. Goed dan laatste 2 dagen 100%. Daarna gelijk 2 dagen alleen water om te spoelen daarna weer gewoon wat bloeivoeding. dan kom je halverwege week 6 uit kan je langzaam je voeding gaan afbouwen. in de volgende 1,5 week. Daarna alleen water en dan moet je bij de gamma ff een kettingzaag gaan huren.

Comment

oke kom voor de bakker meneer de bakker ..

Comment

Dus over een klein maandje komen ik en escar ff je stash testen, pak je agenda er maar bij
          Staat die genoteerd. Je moet ff een fotootje maken van pagina 819 teletext. Dat zie je de eerste 50 jaar niet meer

Comment

whhhahahahha .. heb je Zwolle gezien 2de whahhah mooi he .. heb je de kakkerlakken gezien whahhahahahh onder nec omg omg lol

Comment

2e Wacht maar ff....en ja, kakkerlakken vinden wij hier neuzen trouwens. En die hatelijke nul gaat er ook aan morgen

DSC00259.jpg

Morgen staat jouw cluppie weer op die plaatst dus sla deze foto maar ff op.

Comment

whahhahahhahahha DRIE MAAL DRIE IS NEEEEEEEEEEEGEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
                IEDER SCHREEUWT Z’N EIGEN LIED!!!!!!!!!!!!!
                IK ZING DIT LIED WEL HONDERD KEER!!!!!!!!!!!!!!!
                WANT STOPPEN KAN IK NIET!!!!!!!!!!!!!
                Last edited by Csvw01; 24 August 2013, 23:28.

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hahaha ff kijken of je morgen ook nog zo vrolijk bent....

Comment

whahaha dat heeft tuffie goed gedaan .. en daar kom die dan he ...DRIE MAAL DRIE IS NEEEEEEEEEEEGEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
                    IEDER SCHREEUWT Z’N EIGEN LIED!!!!!!!!!!!!!
                    IK ZING DIT LIED WEL HONDERD KEER!!!!!!!!!!!!!!!
                    WANT STOPPEN KAN IK NIET!!!!!!!!!!!!!

Comment

Is dat het NEC lied?...hahaha..

Comment

whahahha nee is mijn liedje

Comment

Comment

goedemiddag .. hier paar foto,s .. over de grote maak ik me wel een beetje zorgen hoor of is dat normaal ? ow en kijk die andere kan die niet om vallen ? whahha beetje zorgen SSA41648.JPGSSA41649.JPGSSA41651.JPGSSA41646.JPGSSA41647.JPGpk heeft ze gisteren gehad vandaag weer geven ??ow en liefscheerbeestje zit de nog steeds op hihi

Comment

Pk geef je pas in de vijfde week van de bloei en alleen in de vijfde week.
                              Zou voortaan green sensation pakken van plagron,krijg je geen bijsmaak van aan je wiet PK doet dit wel en al helemaal bij overmatig gebruik.Coffeeshopwiet,PK is troep.

Comment

die grote sta 5 en halve week in bloei eerde heeft die nog nooit pk gehad .. ow gisteren voor het eerst een heel klein beetje

Comment

Bezig...
                                X