Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    Heb je mooie foto zo dat wij jou hondje ook kunnen bewonderen dan weten we beetje waar het over gaat.
    Sterkte komende dagen en ik weet klink KUT nu maar de pijn gaat langzaam weg ook al lijkt het nu niet zo.

    Gr Bella
    God was never on your side..

    Comment


      Re: last van spint, ziet er slecht uit

      1230105_626052947439498_411190328_n.jpg hier is me knappertje

      Comment


        Re: last van spint, ziet er slecht uit

        Agh Grote god, dat arme diertje. Csv Het spijt me dat ik zo laat ben. Gecondoleerd. Wat verschrikkelijk ontnuchterd weer. Zit je niet echt mee de laatste tijd.
        Weet niet echt wat ik nu moet zeggen ook. Schrik hier ook een beetje van. Sterkte heel veel sterkte. Als je een beetje wil spuien zitten we voor je klaar hoor.

        Comment


          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          doe zo pijn.. mis hem nu al zo raar.. loop je door je huis zo leeg.. zo niet eerlijk.. mijn kleine baby hondje waarom nu precies hij

          Comment


            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            Het leven is niet eerlijk op sommige momenten. Hoe is het met die andere viervoeter, mist die niet iets?. Of is het een echte kat en doet alsof zijn neus bloed.

            Comment


              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              met poemba ok niet zo best hij zoek binky de hele tijd lig op zijn plekjes waar hij altijd lag ..doe heel zielig miauwen hart verscheurend is het

              Comment


                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                Die mist zijn maatje ook. Maar dat komt goed met poemba, en met jou ook. Zal nog wel ff pijn blijven doen. But life goes on, it sucks maar je moet ook weer verder.
                Er zijn nog genoeg leuke dingen in het leven, je zal ze nu ff niet zo waarderen. Maar dat komt heel snel weer terug hoor. Er staan nog een paar weesjes buiten die graag die extra aandacht wel willen hebben nu. Kop op Csvw.

                Comment


                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  hier ben ik weer even .. wou even vertellen dat het wel goed met de plantjes gaan.. alleen een vraagje over me 3 kleintjes is het niet beter om ze s avonds binnen te zetten nu het wat kouder word ? of gewoon lekker laten staan tot ik ze kan knippen ? zou strakjes even wat foto,s maken!

                  Comment


                    Re: last van spint, ziet er slecht uit

                    Als je het kan opbrengen, consequent te zijn zou ik zeggen, lekker binnen zetten.

                    Alleen wel steeds de juiste tijden aanhouden en niet afwijken.

                    In de ochtend en avond loopt de Luchtvochtigheid flink op, dus het kan positiever uitvallen.
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      Re: last van spint, ziet er slecht uit

                      de kleintjes moeten echt bij me binnen staan ..alleen moet ik me zwarte panter in de gaten houden dan.. de grote ga 9uur naar binnen en 9 uur weer na buiten.. maar ik denk zelf dat ik dat niet zo bij de kleintjes moet doen .. ik denk dat ik ze voor het slapen binnen zet en als ik waker ben gelijk na buiten of is dat niet slim ??

                      Comment


                        Re: last van spint, ziet er slecht uit

                        Als je dit aanhoud en de planten zijn hieraan gewent, ja.

                        Echter wel het licht uithouden binnen, zodat de plantjes niet eerst in het volle licht komen en daarna pas de duisternis ingaan.
                        Op deze datum is het namelijk al donker buiten om 9 uur.


                        De beste tijd is Helemaal gelijk met de uren van de zon.

                        5 MINUTEN VOOR DE ZON OPKOMST EN 5 MINUTEN NA ONDERGANG, LICHT BINNEN UIT BIJ BINNENKOMST VAN DE PLANT.

                        laat de planten ook genieten van de schemer uren, dit zeker in de avond ivm met het avond rood.
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          oke.. maar met me grote plant gewoon het zelfde aan houden wat ik nu doe he ??

                          Comment


                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            Ja echter de tijden aanpassen
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              hier paar foto,s van je SSA41693.JPGSSA41694.JPGSSA41695.JPGSSA41696.JPGSSA41697.JPGSSA41698.JPGSSA41699.JPG vind ze het aardig goed doen .. ok al waren ze meer dood dan levend hihi

                              Comment


                                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                                Kijk kijk daar zijn de plantjes. Ja ze doen het nog best aardig Csv, vind ze er ook best goed bijstaan. Beginnen al lekkere propjes te worden en helemaal onder de thc kliertjes. Die gaan zo nog een stuk dikker worden, daar kan je nu bijna dagelijks naar gaan kijken. Alleen zit het weer niet helemaal mee de laatste dagen. Het heeft hier gisteren zelfs gehageld. Het heeft sowieso bij mij geregend. Afgelopen zondag heeft het bij mij koppen geregend. Moest me ff afreageren na die teleurstellende 3-3 tegen jouw cluppie.

                                Comment

                                Bezig...
                                X