Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    Hier niet, een beetje geregend, verder stralend zonnig met wind.

    Wat wil een mens nog meer tijdens de bloei
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      Re: last van spint, ziet er slecht uit

      ja ben echt blij dat hun het wel goed zijn gaan doen .. aan komen de week ga het beetje lekker weer worden ga ik ze mooi in de zon zetten .. voor ze strakjes geknipt kunnen worden .... ja dat hebben ze toch goed gedaan.. jou clubje doe het de laats tijd niet zo heel goed meer he ???

      Comment


        Re: last van spint, ziet er slecht uit

        Mijn clubje???

        De toppen worden om mijn oren geslagen, die gaan heel erg goed, te goed voor een eerste kweek.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          hahahha nee ronson zijn clubje ... ja gaat het goed bij je ??? ok met die andere plantjes ??

          Comment


            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            Alles staat heel erg goed, ik heb niets te klagen, de Kanaki's groeien gestaag, net getopt en de laatste ronde begint net aan de tweede node.

            Alleen doe ik niet zo veel updates meer, heb het een beetje druk in mijn dagelijks leven.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              Nee het is weer zo'n seizoen, daar wen je wel aan als feyenoorder. Hondstrouw en we hebben al 2 mooie seizoenen gehad. Dus ja kan niet elk jaar prijs wezen.
              We zijn wel realistisch hier. We hebben nu de punten gedeeld. Heeft iedereen een beetje gewonnen toch.

              Comment


                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                Haha dat zekers

                Comment


                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  goedemorgen.. dat is al even geleden hihi sorry sorry hier paar foto,s. de grote kan bijna geknipt worden
                  SSA41701.JPGSSA41702.JPGSSA41703.JPGSSA41704.JPGSSA41705.JPGSSA41706.JPGSSA41707.JPGSSA41708.JPG

                  Comment


                    Re: last van spint, ziet er slecht uit

                    Dat worden al lekkere dikke toppen meid. Bij die dikke op de kleur van je bloeiharen letten nu zijn ze voor 2/3 amber. dan moet je ff met een loepje naar je trichomen gaan kijken. Dat zijn die thc kliertjes die op je toppen en op je blad zit. Verder gaat het nog wel ok he. Alles goed met jou ook?

                    Comment


                      Comment


                        Re: last van spint, ziet er slecht uit

                        Mag niet klagen hier. Alles loopt ineens in een stroomversnelling. Maandag schilders in me huis gehad, die hebben helemaal niets opgemerkt. Zo dadelijk wordt me raam vervangen. Dan is alles hier in huis weer gebeurt. Moet ik gewoon nog op het drogen van me Blue Berrys wachten. Dacht zelf dat ik dat andersom moest doen maar dit is eigenlijk wel beter zo. Wacht nog op wat spulletjes, en moet nog het een en ander halen dan ga ik volgende week me nieuwe ronde weer starten. Die gesponsord wordt door Spliff Seeds zelf. Relax, kreeg 10 zaden van ze of ik er weer een verslag van wilde maken. Nou ja gratis, doe ik veel voor. Dus heb nu 10 Sweet N Sours (Fem), kan ik weer 2 rondes mee aan de slag. Dus nee heb nog ff geen klagen. Je cluppie haalde gisteren ook ff uit. Die arme Harkemase Boys toch.

                        Comment


                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          goedemorgen.. ik ben wel heel erg benieuwd hoe je Blue Berrys zou smaken wel laten weten he ..ow gaaf ben benieuwd hoe die worden.. hey maar een vraagje he mijn grote plant is bijna klaar althans de boven stuk.. nu zei me zus van dan doe je eerst de bovenste knippen en later pas de rest van de plant.. is dat slim om te doen ??

                          Comment


                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            Nee je oogst een plant in 1 keer. Dat gedoe met toppen eruit knippen is gelul. Lees je ff in qua oogsten CSv. Er zijn hier heel veel topics over. Je moet naar de hele plant kijken als je gaat oogsten. Bloeiharen en trichomen bekijken om het juiste punt te bepalen. Vaak moet je gewoon nog ff wachten omdat de plant nog niet rijp is. Nu je bijna gaat slachten. Probeer daar wat info over te lezen. Het is nogal een verhaal. Ik denk dat je zelf dan iets beter begrijpt waar je precies op let bij de oogst. Ik sta op het punt weg te gaan hier dus kan je ff niet uitvoerig te hulp schieten nu. Misschien vanavond, heb het ff druk hier. spreek je snel weer

                            Comment


                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              ronson het ligt eraan, ik heb ook wel eens planten niet in 1x geoogst.
                              als er nog kleine toppen aanzitten die nog even mogen en het overgrote deel is goed, dan oogst ik dus echt het overgrote deel alleen
                              dit heeft me in het verleden nog topjes gegeven die toch nog een lekker rokertje waren terwijl als ik ze ineens geoogst had het verspilde moeite was geweest.
                              ben het er wel mee eens dat je over het algemeen moet kijken naar de gehele staat van de plant, en niet alleen naar 1 of 2 topjes...dit om te vroeg oogsten te voorkomen
                              lees gewoon nog even lekker rond, dan kun je nog veel dingen lezen erover

                              Comment


                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X