Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    OOgst de toppen die klaar zijn de rest laat je nog even zitten tot die klaar zijn
    God was never on your side..

    Comment


      Re: last van spint, ziet er slecht uit

      Je ziet het al, een verschil van mening.

      Er zijn veel manieren, in loop van tijd kies je de methode die bij jou past
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Goed ff een douche verder. Wil je iets voor me doen Csv?...Neem ff een foto van de top die je wil gaan knippen. Daarna eentje van dezelfde top maar dan meer ingezoomed. Kijk anders effe bij mijn laatste updates van mijn Blue Berrys. Zie je gelijk wat ik bedoel. Kunnen we ff je top bekijken en je trichomen een beetje bekijken.
        Ben bang dat je misschien iets te vroeg bent anders. Nu kunnen we allemaal ff zien hoe ver je daadwerkelijk bent. Kunnen we daarna wel bekijken hoe je ze gaat oogsten.

        Comment


          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          Ik zou morgen een goede foto maken de van .. Je zie echt dat de 2 grote toppen bijna klaar is en dat de rest nog even moet.. Maar ga goed komen laat morgen foto,s zien

          Comment


            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            Top bedankt, kijken we morgen ff verder

            Comment


              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              goede middag. hier paar foto,s SSA41710.JPGSSA41711.JPGSSA41714.JPGSSA41715.JPGSSA41716.JPGSSA41719.JPG volgens mijn is die gewoon bijna klaar of niet??

              Comment


                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                Die twee grootste toppen zou ik niet meer oproken denk ik.
                De rest..? Dunno, kan je zelf ook een beetje bekijken heh...als het eruit ziet als een schimmelende broccoli, dan kan het weg.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  ik zou er persoonlijk niks van roken.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment


                    Re: last van spint, ziet er slecht uit

                    Ik dacht dat je al geknipt had, Merde.

                    Daar had je het toch over, knippen.

                    Tsja,ik moet me gaan aansluiten bij de rest.
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      Re: last van spint, ziet er slecht uit

                      Weetje jullie hebben me bang voor niks gemaakt.. Zwager heeft gekeken en is helemaal geen schimmel. Was top rot nu hebben we de plant geknipt en die niet mooi waren de uit gehaald!!!
                      Last edited by Csvw01; 27 September 2013, 13:53.

                      Comment


                        Comment


                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          Het is mijn idd niet gegund .. Ja heb hem helemaal geknipt dan maar iets koter zou vast wel goed komen.. Hele huis stik de wel naar haha 8 ja hopen heb ik volgen jaar wat meer geluk de in

                          Comment


                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            Volgend jaar weet je wat je allemaal niet moet doen. Dus dat gaat een goede ronde worden. Ik denk dat je juist heel veel heb geleerd in een keer. Je leert meer van je fouten dan dat alles steeds van een leiendakje gaat. Je bent iig nu aangestoken met het kweekvirus. Ik weet zeker dat als je nu nadenkt wat je volgende keer allemaal gaat doen. Je eigenlijk al heel goed weet hoe je dat wil gaan doen dan. Nu ben je begonnen en je wist niet echt hoe of wat. Dat is denk ik niet meer zo nou. Dus het is iig erg nuttig voor je geweest. Het kan dus alleen maar beter gaan worden.

                            Had ik toch gezegd, daarom gebruik ik ook een koolstoffilter binnen. Die dingen meuren een beetje . Hahahaha

                            Comment


                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              goedemorgen.. hier paar foto,s van me kleintjes ze staan binnen avonds. ze wouden geen sjaal om hihi SSA41720.JPGSSA41721.JPGSSA41722.JPGSSA41723.JPG en van me zwarte panter die bewaak ze voor ze leven. hij vind ze zelf ok lekker boefje is het hihi

                              Comment


                                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                                Daar gaat nog wat van af komen. Hoe drogen die andere toppen? Meuren ze nog steeds zo?.

                                Comment

                                Bezig...
                                X