Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rare vorm/in bloei of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Rare vorm/in bloei of niet?

Korting op 420shop
    Hi beste mensen,

vorige week heb ik Haar getopt, ze is vd familie Early Skunk, dus de zijtakken gaan ook ineens stevig door (wat 'n logisch gevolg is v toppen, toch?) wat goed is
    maar ik vind dat die ene zijtak, zoals je op foto1 kan zien, net wat te ver uit haar voegen gaat waardoor de plant 'n rare vorm krijgt. is dit erg of is dit normaal? ik krijg de
    indruk dat ze nogal zwaar gaat doorhangen tegen 't einde aan vd bloeiperiode of ben ik fout?
    en dat is meteen de 2e vraag: is ze al in voorbloei of totaal niet? heb ze van 'n vriend gekregen hij heeft ze denk ik pas half/eind mei geplant..
    ben/tracht voor de eerste keer 'n plantje groot te brengen dus ben 'n leek hoor jongens
    alle tips welkom, alvast bedankt !!DSCN0832.jpgDSCN0831.jpgDSCN0835.jpgDSCN0836.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

mijn excuses voor de slecht geplaatste foto's..
    Attached Files

Re: Rare vorm/in bloei of niet?

Plant staat er mooi bij hoor en die ene tak das nou de natuur daar gaat straks een top groeien en die wil vol in de zon groeien en bloeien
    daarom maak ze zo lang tak aan ga da nu NIET ondersteunen laat de plant haar eigen takken dragen zo word het een sterke plant.
    Ze zal alleen maar lange takken maken als ze die zelf kan onder steunen.
    Ik denk da niet meer lang gaat duren voor je de voor bloei gaat zien je merkt aan dat de plant lichtere kleur bladeren aan gaat maken feller groen.
    Ga jij haar in die pot afbloeien?

Gr Bella
    God was never on your side..

Comment

super, ben zeer blij dat te horen, laat ik ze lekker doen.
      ik dacht eerst om die nog deze week over te potten in 'n cementkuip ofzo van 80l of is da ni nodig? deze pot is 40l
      ben zo blij dit forum gevonden te hebben, heb al heel wat gelezen en veel bijgeleerd!

goeieavond!

Comment

Nou als ik het zo zie gaat het dit jaar in deze pot wel lukken hoor
        Je kan het in het algemeen zien als de wortels onder uit de pot komen.
        Die tachtig liter is uitermate geschikt voor een komend jaar, als je de smaak te pakken hebt.
        Nu overzetten en dan nog de feeling krijgen met het bewateren voeding etc.
        Ik zou het persoonlijk niet doen, maar zoals gewoonlijk zal ik wel weer te voorzichtig zijn.
        Last edited by Escargot; 25 July 2013, 23:45.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Je hebt je aansteker in de pot laten liggen
          Of was dit bedoeld om een idee te krijgen van hoe groot ze is?
          Leren = Experimenteren

Comment

@ Reuben, ik ga jou erin volgen denk ik. Het is uiteindelijk de eerste keer en we nemen
            al wat we bijleren mee nr de volgende kweek, toch?

@ Hommel, ja vergete! was idd om te laten zien hoe groot ze is hahaha!
            Had ik er beter naast gaan staan ben zelf 1m85 groot en ik denk dat ze me morgen inhaalt

groentjes!

Comment

Re: Rare vorm/in bloei of niet? UPDATE

Hi peeps,

ik heb net 3 weken doorgebracht in het buitenland en in die tijd is er iemand zo goed geweest om op me plantje en kat te komen sitten en wat is ze gegroeid!
              (plant he )
              Volgens mij is ze in voorbloei nou maar bij thuiskomst was ik zo enthousiast dat ik haar meteen van die tomatenvoeding gegeven heb en -dumbass me- nadien las ik dat
              je absoluut geen bloeivoeding geven mag als ze nog niet volleding bloeit. Is er hier dan een verschil tussen daarvoor ontwikkelde voeding en 'gewone tomatenvoeding'?
              Ik bedoel, kan tomatenvoeding minder kwaad dan cannaboost of dergelijke?

IMG_1757.jpgIMG_1758.jpgIMG_1759.jpgIMG_1760.jpgIMG_1761.jpgIMG_1762.jpg
              'n vriend van me (waar ze vandaan komt) heeft de 2andere en zijn bijna 'n meter kleiner maar veel voller, ligt dit aan het licht dan want potten hebben maar 5l meer inhoud?
              Ik vind dat Zij er niet zo goed uitziet zoals die bij m'n makker maar wat is ze groot! wel wat gele bladeren, N-tekort?

groentjes en 'n goeiedag gewenst aan allen!

Comment

wil er iemand helpen aub?

Comment

hoi
                  welke voeding gebruik je

is dit je eerste kweek ?

wat voor hulp wil je

gr su6

Comment

Hi
                    gewone vloeibare tomatenvoeding voor het bloeien, tijdens de groeiperiode heb ik wat van 'n vriend gehad en dat spul kwam vd growshop.
                    M'n allereerste kweek inderdaad en wil het zo natuurlijk mogelijk houden, MAAR ELKE TIP IS VAN HARTE WELKOM!
                    heeft de plant of grond een tekort aan iets? omdat ik wel wat gele bladeren zie en ik vind dat ze er vreemd uitziet als ik vergelijk met alle andere fotos...
                    kan het kwaad dat ik al 1x tomatevoeding gegeven heb?

tomatenmeststof.gif

Comment

De npk waarde voldoet niet,aan de cannabis eis.
                      Er zeggen veel tomaten en cannabis hebben veel gemeen.

Beter haal je een flesje bloei voeding speciaal voor cannabis.

Plagron algra bloom (biologisch) 6euro a 7 euro voor 500ml fles
                      Canna terra bloei ( niet biologisch)

Atami bloei voeding.

Staff.

Comment

dank je Staff
                        is het ook mogelijk toch die tomatenvoeding blijven te gebruiken en aanlengen met mest om die npk waarde terug goed te krijgen,
                        of gaan er dan maar schrale topjes aankomen of gaat ze het niet redden tegen het einde van de bloei aan of..?

Comment

Ja championnen mest en kippenmest is te gebruiken.
                          Wat je ook kunt doen is bv een cocktail aanschaffen voor erbij.
                          Bv atami bloombastic hier zit alles in wat je nodig hebt.
                          En je plant krijgt extra suikers,wat je toppem zwellen en zoetter maken

Comment

bedankt Staff,
                            kzoek het op

Comment

Bezig...
                            X