Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe maak ik een goedkoop afdakje?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoe maak ik een goedkoop afdakje?

Korting op 420shop
    Hallo iedereen, mijn skunk zaailingen hebben te weinig licht en rekken, het is momenteel pijpenstelen aan het regenen, dus wat kan ik doen zodat ze genoeg licht krijgen..?
    Ik zou misschien wel een klein kasje willen aanschaffen omdat het nu erg regent, wat moeten de afmetingen zijn en wat kost me dat?

mvg
    image (4).jpegimage (5).jpegimage (6).jpegplantje 1 het kleinste en jongst
    image (7).jpegimage (8).jpegimage (9).jpegimage (10).jpegplantje 2 het middelste qua leeftijd en grootte
    image (11).jpegimage (12).jpegimage (13).jpegplantje drie, mijn oudste plantje, dit is ook enorm aan het rekken
    Last edited by groenevingers7; 26 July 2013, 19:50.

Re: stekjes rekken

wa is het nut van die bureaulamp?
    zet die planten buiten man!

Comment

dacht dat dit ook licht gaf en gaat niet het is pijpenstelen aan het regenen en aan het stormen

Comment

Zie je nu wel Herminator, herinner je mijn kriebelend gevoel, als ik NU zeg, is het NU
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

hahaha inderdaad ! weet iemand hoe ik alles kan aanpassen? titel en tekst?

Comment

Vlak onder je eerste bericht staat een knopje "aanpassen", daarna klik je op " Meer Opties"

Verander je tekst en wees duidelijk dat je een voorziening wil hebben voor de regen.

kas, afdakje etc, etc vraag hulp wat hiervoor het best is en maak duidelijk dat je geen antwoord hoeft te hebben op de strekkende Zaailingen.

Comment

Had ik al gedaan ! juist mijn topictitel kan ik niet aanpassen

Comment

dan zet ze vanaf morgen maar buiten en eens ze goed geworteld zijn pot je ze over tot aan de lobbladeren,en gewoon buiten laten staan 24/7

Comment

morgen regent het ook nog, pas vanaf overmorgen is het droog

Comment

Het blijven planten he, het blijven planten.
                    Ik zag laatst een opmerking van iemand, weet de naam niet meer.
                    Die zei, ik zie ook niet tijdens de regen planten onder een viaduct staan.
                    Maar toch zeiknat wil je ze niet laten worden in de eerste dagen.

Comment

ja dat is het juist.. het zijn en blijven planten maar volgens mij overleven ze het echt niet als ze nu naar buiten gaan, ze zijn nog geen mm diameter, ze worden gwn kapotgeregend

Comment

Ik zei al planten blijven planten, niet dat je ze moet verzuipen of een andere marteling moet uitvoeren.
                        Beetje regen kan geen kwaad veel regen helaas nu wel.

Comment

Als je geen hulp wilt aannemen, moet je er niet om vragen. Zo simpel kan het zijn. De oplossing is: naar buiten. Zelfs in de regen. Doe je dat niet, dan moet je een flinke lamp kopen. Kost je 62-400 euro all inclusief. Maar je moet 't zelf weten, flink gestrekte planten gaan trouwens helemaal snel kapot, zelfs door het lafste zuchtje wind dat je voor kunt stellen.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ze staan al buiten hoor en ze zijn al bijgevuld tot aan de lobblaadjes en laat plastic folie licht door ?

Comment

Dat laat wel wat zonlicht door ja. Kun je ze niet beter onder een afdak zetten? Indirect zonlicht is ook zonlicht.. en zo blijven ze droog.

Waar wil je je topictitel in veranderen? Dan doe ik dat eventjes voor je.

Edit: Oja, beter lees je de informatieve secties een keer door. Ik verwacht dat je daar voldoende informatie kunt vinden. Kennelijk heb je dat nog niet gedaan, want als je een plantje onder een halogeenlamp - bureaulamp zet dan ben je niet goed bezig. Halogeenlampen producten nagenoeg alleen warmte. Een spaarlamp, een TL lamp of een LED lamp kan daarentegen wel als je geen HPS-set wilt kopen. Kijk hiervoor even in de microsectie van het forum.
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Bezig...
                              X