Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat als ik..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat als ik..

    Korting op 420shop
    als ik vandaag nog een autoflower plant hou hij het dan nog gaan doen ???

    Alvast bedankt !

    #2
    Re: wat als ik..

    tuurlijk doet die het.

    Of die een beetje een goeie opbrengst geeft???

    Comment


      #3
      Re: wat als ik..

      zou die een lekker opbrengst opleveren met een beetje voeding ?

      Comment


        #4
        Re: wat als ik..

        Ipv te tetteren zou je beter je zaadje ontkiemen en het gewoon proberen :p De tijd dringt, en je verliest een hoop opbrengst per dag dat je nog wacht.
        Het gaat nog lukken, met of zonder voeding, maar je plant zal waarschijnlijk zijn volle potentie niet bereiken. Vergeet niet dat een autoflower sowieso al een minder "lekkere opbrengst" geeft.
        Maar het is wel een leuke kennismaking met een plantje groeien, als je het nog doet, zie het meer als een intro in het kweken dan nog een kweek met een volle opbrengst.
        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

        Comment


          #5
          Re: wat als ik..

          de opbrengst verhoog je door er meer neer te zetten
          als 1 normale plant in 5 maanden 'n oppervlakte gebruikt van 1m2 of je zet 1 m2 vol met autoflowers dan zal je opbrengst per m2 niet veel verschil uitmaken.
          gewone planten zijn vaak laat klaar en door het vochtige weer schimmelgevoelig
          autoflowers zijn ook schimmel gevoelig maar wanneer je ze in de zomer tijdens de zonnige dagen kan laten bloeien zullen ze per m2 net zoveel op brengen als 1m2 gewone normale wietplanten.

          de keus is aan de kweker
          hoe langer je nadenkt hoe meer tijd je verspilt in ieder geval!!!
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment

          Bezig...
          X