Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar de wiet drogen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Waar de wiet drogen

Korting op 420shop
    Hey allemaal,

Ik ben dit jaar voor het eerst begonnen met kweken, ik heb 2 Big Bang autoflowers die inmiddels bijna klaar zijn voor de oogst.
    Heb helaas een klein probleempje, mijn ouders zorgen voor de planten, zetten ze in het het hokje als het gaat regenen en geven ze water als ik er niet ben, het probleem: binnen drogen willen ze niet, aangezien ze een klein zakje al vinden stinken.

Ik baal hier natuurlijk enorm van, maar heb wel een alternatief: mijn ouders hebben bij hun (kantoor)pand een klein afzonderlijk hokje van 3 vierkante meter met een hoge boom er naast. De wanden zijn wit maar de zon staat er wel de hele dag op. Daarnaast is er vrijwel geen ventilatie, hiervoor zou ik de deur open kunnen doen iedere dag, en dan aan het eind van de werkdag dichtdoen. Het is er vrijwel helemaal donker en ik zou voor extra ventilatie ook nog een raampje er uit kunnen halen. Verder staan er een paar kasten in.

Hier kan ik dus wel mijn wiet drogen, maar ik ben bang dat het dan te snel gaat door een hogere temperatuur door de kleine ruimte, en de luchtvochtigheid(al weet ik van de luchtvochtigheid niet precies meer hoe het was). Heeft iemand tips o.i.d.?

Re: Waar de wiet drogen

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

droog hok / kweekhok huur contract voor dat hokje afsluiten top man !!

Comment

In een kantoorpand drogen, dat is natuurlijk aanleiding tot grootschalig financieel onderzoek. Want het bedrijf handelt dan in drugs. Ik vraag me serieus af of mensen het er soms om doen..
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
        X