Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloei probleem early skunk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bloei probleem early skunk

    Korting op 420shop
    Hey, ik heb early skunk vrouwtjes staan (buiten in potten) ... Maar nu lees ik overal dat wietplanten in bloei gaan als ze 12/12 licht/donker hebben... Ik zocht even op , en blijkt dat pas halverwege september 12uur licht en 12 uur donker is :s En early skunk bloeit 55 - 65 dagen! Dus ik oogst dan pas tegen +- 20 oktober?? Kan dit? Ik zie wel op m'n plantjes zo kleine haartjes , maar die zie ik al een week of 3 hoor.. Dus ik weet nu totaal niet of ze al in bloei zijn of niet en of dit goed is of niet...

    Hulp gevraagd!

    #2
    Re: Bloei probleem early skunk

    Reken maar Okt/ Nov oogsten wat op het pakje staat is voor als je de plant in de ideale omstandig heden plant en dat ik niet in NL
    Uit erv weet ik zelf na kleine 7 jaar buiten kweken dat je rond Okt/Nov buiten je oogst kan binnen halen
    Als je plant al kleine topjes met haartjes ontwikkeld dan ga je aan de bloei beginnen


    Gr Bella
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Bloei probleem early skunk

      Kleine haartjes zal voorbloei zijn in de oksels. eind oktober oogsten is geheel normaal, onverduisterd gaan ze tussen begin en eind september in de ware bloei.

      Comment


        #4
        Re: Bloei probleem early skunk

        vraagje heb early skunk staan en zijn vijftig centimeter hoor en staan in een pot van 30 h en 30 diep
        moeten ze nog een keer over gepot worden of gewoon zo laten ben een beginner en jullie weten er duidelijk meer van alvast be dankt

        Comment


          #5
          Re: Bloei probleem early skunk

          IMG_2267.jpgIMG_2271.JPGIMG_2270.JPGIMG_2268.jpgIk weet het, erg slechte kwaliteit (ipod), maar kan iemand mij vertellen of ze nu al in bloei zijn of dat het nog voor-bloei is ? :s grts

          Comment


            #6
            Re: Bloei probleem early skunk

            Als je geen topjes ziet is het voorbloei. Wel nice planten

            Comment


              #7
              Re: Bloei probleem early skunk

              zeker mooie planten maar dit gaat goed hoor geen zorgen , hoe zien ze er nu uit?

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              weer een topic met geen eind

              Comment


                #8
                Re: Bloei probleem early skunk

                Goh ;( Als ik ze nu vergelijk met fotos van in augustus... (zie bovenaan) dan is het om van te wenen ! :o Ik weet niet wat er fout is gelopen... Heb ze altijd genoeg water gegeven + goede afwatering + wel geen voeding gegeven..nooit eigenlijk...
                IMG_3537.jpgIMG_3538.jpgIMG_3539.jpgIMG_3540.jpgIMG_3541.jpgIMG_3544.jpgMoet je maar kijken naar de fotos hoe ze er nu uitzien...

                Groetjes

                Comment


                  #9
                  Re: Bloei probleem early skunk

                  'Herfst' noemen we dat. Niets om je druk om te maken, maar wel goed in de gaten houden of er geen rot in komt.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Bloei probleem early skunk

                    herfst? dat zijn gewoon kanker dikke toppen ouwe

                    Comment

                    Bezig...
                    X