Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Buitenkweek

En kan ik ze dan dagelijks voeding geven of is dat ook geen goed idee?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik heb GHE FloraBloom 500 ml maar weet niet hoe hem te gebruiken.. Internet vind ik ook niet echt iets

Comment

Niks gevonden of niks gezocht?
      Google - GHE Flora bloom = wanneer en hoeveel voeding ik moet geven.
      Veel buitenkweek verslagjes lezen.
      Zo zie je hoe anderen het gedaan hebben, en welke problemen hun zijn tegen gekomen.

Succes
      -

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Oke excuses, hier die van vandaag dan: een vriend vertelde me over 'toppen'zodat je 2hoofdtoppen krijgt en dus meer opbrengst. Maar heb ook gelezen dat niet elke soort er even blij mee is.. Wat is jullie advies?
          grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faa View Post
            Oke excuses, hier die van vandaag dan: een vriend vertelde me over 'toppen'zodat je 2hoofdtoppen krijgt en dus meer opbrengst. Maar heb ook gelezen dat niet elke soort er even blij mee is.. Wat is jullie advies?
            grtz
            Andwoord is , zoekfunctie gebruiken en zoeken op, ik denk dat je het al kan raden, Toppen

Comment

Oke maar wat is jouw ervaring ermee, is het wel degelijk de moeite waard?

Comment

Het is niet dat ik geen zin heb in een leuk gesprek of iets dergelijks.
                Iedereen hier is uitermate gemotiveerd om al je vragen te beantwoorden.
                Echter niet op de vragen die werkelijk zo makkelijk zelf te vinden zijn.

"Toppen van wiet"

Gewoon ingeklopt op Google en dit kwam boven.

Algemene info over Hydro kweken: , eb en vloed systemen, airoflow, hydrophonics. Lees eerst deze informatie door voordat je vragen stelt

En nog twee of driehonderd hits.
                Zal nu werkelijk mijn mening zo vreeslijk veel uitmaken.
                Als je mijn kweekverslag leest, kom je dit ook duidelijk tegen.
                Lees maar na, de link staat onderaan in dit bericht.
                Succes

Comment

image.jpg

Comment

Goed zo, mooi gedaan nu wachten en zien hoe daar twee hele mooie hoodbuds uit tevoorschijn komen.

Comment

Ik ben benieuwd!

Comment

Als je een sativa in de volle grond plaatst zoals ik gedaan heb is het dan niet aangeraden om ze half augustus te beginnen verduisteren? Heb bang dat als ik het niet doe ze kapot gaat gaan van de kou in okt/nov..Aangezien sativas de hele bloei door blijven groeien is dit toch mogelijk,niet?
                        Grtz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ps, zou het kunnen kloppen dat het een amnesia plant is?

Comment

image.jpg

Comment

Die vraag kan je beter bij iemand anders kwijt.(ik ben geen genetica expert)
                            Wel kan ik zegen dat Amnesia een Haze is.

En ja een sativa is een erg lang bloeiende plant, echter de toppen worden niet vreeslijk compact.

De toppen blijven een beetje open en worden redelijk doorlucht.

Afdekken is een persoonlijke keus, ik kan en zal die keuze niet voor je maken....

Ik doe het niet een ander doet het wel, niemand kan deze vraag voor jou beantwoorden.

En ja, Sativa's zijn enorm lange bloeiers en groeien enorm, het is een eer, om met deze plant te mogen worstelen.
                            Het is een heel karwij deze plant in toom te houden, zij schiet heel graag de hoogte in met veel ruimte tussen de internodes.
                            Ook na de bloei groeit zij nog vrolijk een stuk de lucht in.
                            Last edited by Escargot; 12 August 2013, 09:58.

Comment

Langbloeiende Sativa's zijn ook eigenlijk niet zo geschikt om hier buiten te zetten, maar je hebt ook kortbloeiende sativa's, en indica/sativa kruisingen.
                              Dit was een zaadje uit een zakje wiet, Amnesia Haze. Dan kun je deze kweek misschien beter als voorbereiding zien op je echte kweek volgend jaar.
                              Je weet de afkomst van het zaadje niet zeker, hoogstwaarschijnlijk komt het van een herma af, broodkwekers zetten namelijk geen mannetjes.
                              Als het echt gaat vriezen krijgen ze pas last ervan. Dat zie ik nog even niet gebeuren.
                              Verduisteren heeft nu niet zoveel zin meer, daar had je 6 weken geleden mee moeten beginnen als je dat van plan was.

Gewoon lekker laten gaan en bidden voor een mooie nazomer, heel misschien komen er dan nog toppen op ook.
                              Ze gaat in ieder geval nog minstens een meter groter worden
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik sluit mij honderd procent aan.

Comment

Bezig...
                                X