Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Daar zit ik dus ook aan te denken, kan het echter nog niet zien.
Ik moet op een foto zien of het nu rood (waar ik nog nooit van gehoord heb), of paars is.
Inderdaad. Zo van de huidige foto's ziet de plant er toch gewoon goed uit. Hooguit wat bleekjes.
Het zal toch ook wel wat spoelen als het flink regent?
Ja ik zou persoonlijk een paar dagen stoppen met voeding, PUNT, echter meneer luistert niet.(had ik ook zo veel last van).
Ik loop van het begin al te zeggen, geen voeding totdat de plant het aangeeft, is niet zo moeilijk toch.
Nu moet hij eerst gaan spoelen en kijken of de plant positief reageert, als het dan echt stikstof tekort is, wat ik zelf betwijfel, zal de plant zich niet lekker gaan voelen en een groeistop inlassen.
Rood steeltje doelt ook nog wel eens op overvoeding.
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Ja ik geef nu geen voeding meer hoor, ik luister dus wel degelijk naar jullie advies. Dus goed wat water erover heen gooien zodat de grond wat gespoeld wordt? En het is inderdaad paars achtig niet rood. Grtz
Dat jullie hier nog energie in steken. Al deze vragen hebben wij zelf opgezocht en ervaren.
Had ik maar zoon snelcursus kweken dan.
Ik heb die snelcursus anders van jou persoonlijk gehad
*Zucht*, Gekke Aap, maar kweken kan ie.
Tjonge heb je dat gevonden, daar zou ik gewoon overheen gekeken hebben.
Hier jouw opdracht van vandaag, helemaal met rust laten en laat de regen z'n werk doen.
Lijkt mij dat moeder natuur het veel beter kan dan jij.
Dat streepje, wil ik echt geen vlekken noemen hoor.
Ok dan volg ik je raad op en laat ze volledig met rust tot ze in bloei staat. Sorry dat ik vanaf men 1ste kweekje er nog niet alles over weet/ heb gelezen he
Ga nu eens gewoon wat kweek verslagen lezen, lezen en nog eens lezen.
Als je dit doet, leer je alles en ken je alle problemen uit je hoofd, ook de oplossingen.
Begin eens met het kweekverslag van Bongool of Cookaap.(enorm lekker en leuk leesvoer)
Zeker moet je ook eens die van Vale lezen, gewoon kweken zonder poespas.
Tjonge, voordat je het weet heb je alle informatie in je grijze massa en zl je zien, dat het helemaal geen Hocuspocus is.
Gewoon de natuur het werk laten doen, moeder natuur is echt een veel betere tuinier dan ons allemaal.
Dat Rood verkleuring die je zag dat komt om dat nu in de nacht heel stuk kouder is dan 2 weken terug
Ik zou me er geen zorgen over maken als ik jou was dat heb elke buiten plant
Ok dan volg ik je raad op en laat ze volledig met rust tot ze in bloei staat. Sorry dat ik vanaf men 1ste kweekje er nog niet alles over weet/ heb gelezen he
Gewoon Chill, Cool, Zen. steek aan het eind van de dag een lekkere Joint op en geniet van je plant.
Kijk er naar en geniet.
Rustig een beestje weg trekken, met de hand, alles gaat goed, die plant zal echt wel goed komen.
Dat is kweken, het is een genot, geen dagelijkse stress.....
Comment