Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ga bijna beginnen met knippen, maar ik zie nu opeens
nieuwe blaadjes bovenop de hoofdtoppen verschijnen. Kan iemand
vertellen wat dat is?? 20130814_094037.jpg
Zoiets dacht ik al. Was bang dat ie weer ging groeien.
Vanavond worden ze gekortwiekt Ben benieuwd hoe ze drogen!
Harstikke bedankt voor de adviezen...
Heb nog 1 plantje die nog moet gaan bloeien, vrees te laat, maar we zien wel wat het gaat worden.
Succes allemaal!!!
Ben bang dat het ook tegen valt, maar heb al onderflufjes gedroogd en gerookt. Werkte wel lekker!!!
De smaak was lekker zacht, maar nou stellen die fluffies ook niet veel voor natuurlijk.
Ik heb ze laten staan op potgrond met 6 maanden voeding en verder niks bij gevoed.
Als ik volgend jaar voeding bij zou geven, zou dat veel meer winst geven?
Dat de toppen dan wat compacter worden?
Ik zal vanavond kijken wat het totale gewicht ongeveer is en een bericht geven met eventueel foto.
Dubbele bloei is nog een ronde bloei op je dikke top. pas op dan loop je wel veel kans op toprot
Vind dat je een knappe top hebt geoogst hoor
Wiet heeft tijd nodig om af te rijpen dus langzaam drogen in tussen gaat de plant zijn suikers omzetten wat jou en zacht wietje geeft
Vaak doen mensen die top ook nog curen dat is na het drogen de top in een glaze pot donker weg zetten en af en toe luchten.
Ik droog mijn wiet 6 weken in de schuur en daar na alles in weckpotten pas na 3 maanden ga ik roken dan heb je top wiet
Comment