Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knippen of wachten ? Help

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Knippen of wachten ? Help

Korting op 420shop
    Z1.jpgZ2.jpgZ3.jpgZ4.jpgZoals de titel al zegt moet ik nou knippen of nog even wachten de haartjes zijn verdeeld bruin en wittig
    De trichomen heb ik een te slecht vergrootglas voor om te kunnen zien
    Kan ik vast bijv de bovenkant eraf knippen en de rest nog even laten gaan?
    Of vind het plantje dat niet zo leuk...
    Ik wacht een reactie af !
    Last edited by jdrs88; 13 August 2013, 18:30. Reden: foto

Re: Knippen of wachten ? Help

Wacht nog een uurtje, daarna kan het wel.. Die bovenkant eraf dan.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

GEDULD !!!!!

Comment

Kan dat dan de plant in delen knippen LR2 zoals je zegt eerst de bovenkant dus ?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Z5.jpgZ6.jpg misschien dat iemand hier uit wijs word

oke bedankt budha54 en hoelang zou je denken dan nog ongeveer ?
        Last edited by jdrs88; 14 August 2013, 17:56.

Comment

Ik zou nog ff wachten , zie nog te veel witte haren , is zoizo nog niet zover !! als je het zeker wil weten moet je microscoop hebben !!! heb het meer dan 10 jaar zonder gedaan , die witte haren moeten verschrompeld zijn !!! het is moeilijk om er af te blijven maar de kwaliteit neemt nog toe !!! post over een weekje nog wat plaatjes !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door budha54 View Post
            Ik zou nog ff wachten , zie nog te veel witte haren , is zoizo nog niet zover !! als je het zeker wil weten moet je microscoop hebben !!! heb het meer dan 10 jaar zonder gedaan , die witte haren moeten verschrompeld zijn !!! het is moeilijk om er af te blijven maar de kwaliteit neemt nog toe !!! post over een weekje nog wat plaatjes !!
            Jij hebt alle geduld van de wereld Budha, respect hiervoor.
            En ik ben het met je eens.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Dat word nog even wachten en met even denk ik wel een week of 2/3 je toppen moeten nog veel dikker worden en voller

Trichomen daar kijk je naar dat zijn die glim bolletjes thc als die Melk wit zijn of amber kan je gaan oogsten
              God was never on your side..

Comment

Ik zal jullie advies niet in de wind slaan dus ga zeker nog even wachten.
                Wel lastig hoor haha ! Kijk er al zo lang naar
                Het zijn autoflowers amnesia las ergens dat het ong 75 dagen zou duren.
                Zit zelf nu op de 83.
                Ze ruiken echt sterk al, ben van plan het te drogen in een weckpot.
                Iemand hier toevallig ervaring mee ?
                Heb het een en ander erover gelezen en dacht nou dat ga ik maar is proberen.
                Bedankt voor jullie reacties

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdrs88 View Post
                  Ik zal jullie advies niet in de wind slaan dus ga zeker nog even wachten.
                  Wel lastig hoor haha ! Kijk er al zo lang naar
                  Ik weet het, we hebben alleamaal een eerste kweek achter de rug, dat jeukt....
                  Maak je geen zorgen als Bella en Budha het met elkaar eens zijn... Dan kan je beter luisteren, ander..... de mattenklopper.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

@ Bella drogen in een weckpot of cure in de weckpot ?
                    Drogen lijkt me lastig , weinig tot geen ventilatie of ga je met rijst of dat soort dingen

@jdrs , bij twijfel altijd wachte , je kan beter laat oogsten dan te vroeg

Ajo
                    Ventje
                    Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ventje View Post
                      @ Bella drogen in een weckpot of cure in de weckpot ?
                      Drogen lijkt me lastig , weinig tot geen ventilatie of ga je met rijst of dat soort dingen

@jdrs , bij twijfel altijd wachte , je kan beter laat oogsten dan te vroeg

Ajo
                      Ventje
                      oke bedankt voor de tip !
                      ja ik dacht drogen in een weckpot maar blijkbaar doe ik iets niet goed
                      ik ben van plan ze om te knippen en op hun kop laten hangen voor een week,
                      dan het overig blad er af te halen.
                      en ze in een weckpot te doen, en dan 2 x per dag een minuut laten luchten en beetje door elkaar husselen in het donker ..
                      zeg me als ik het fout doe ! ik hoor graag hoe het wel moet

Comment

Als je toch nog ff de tijd hebt kun je alvast beginnen met dat honden/kattenhaar eraf te halen.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Sorry eerst goed langzaam drogen als ze goed droog zijn daarna in en wecpot laten curen in begin de pot elke dag 1 keer luchten
                          en de pot donker weg zetten Licht breekt Thc namelijk af
                          God was never on your side..

Comment

Qnq is een variant op hotdog, knetterweed met een rot skunk geurtje

Heil 2 Bella, azo is het en niet anders :-p
                            Ook heb ik iets van een papierenzak gelezen, maar kon hier niks extra over vinden :-s
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                              Als je toch nog ff de tijd hebt kun je alvast beginnen met dat honden/kattenhaar eraf te halen.
                              hahaha ja dat ga ik zeker doen nog

Z11.jpgZ12.jpgZ13.jpgZ14.jpg zoals belooft nog wat foto's een week later.
                              de topjes zijn voller dan je op de foto ziet, ga hem vanavond toch echt omknippen.
                              gisteravond even gekeken en bij de bovenste top vond ik toprot heb dat eruit geknipt en weggegooid dat zag er niet uit.
                              ik had de grootte bladeren al weggeknipt die tip gaf iemand aan mij.
                              heb ik daar goed aan gedaan ?
                              verder had ik ook de onderkant ook een snee gemaakt in de stam en sateprikkers ertussen gedaan om de stamdelen van elkaar af te houden.
                              Z15.jpghier is mij vertelt dat de topjes hier voller van worden...
                              geen idee of dit waar is weet iemand dit toevallig ?
                              vond het nogal eng om te doen bij me plantjes maar heb de gok genomen

Comment

Bezig...
                              X