Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan ik al oogsten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan ik al oogsten?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik ben een beginnende kweker en ik kweek dit jaar voor het eerst. Ik heb 2 autoflower planten, soorten Blueberry en Mazar (volgens mij).
    Ze zijn rond 20 mei opgekomen en staan nu al een aantal weken in de bloei. Ik weet niet precies hoe lang, aangezien ik dat niet heb bijgehouden.

    Mijn vraag is:
    Kan ik al oogsten? En zo niet, hoe lang moet ik nog ongeveer wachten?
    Hier de foto's:

    Blueberry:
    20130813_173439_resized.jpg
    20130813_173445_resized.jpg20130813_173453_resized.jpg20130813_173502_resized.jpg20130813_173517_resized.jpg20130813_173535_resized.jpg20130813_173621_resized.jpg


    Mazar:
    20130813_173541_resized.jpg20130813_173547_resized.jpg20130813_173555_resized.jpg20130813_173609_resized.jpg20130813_173611_resized.jpg


    Ook heb ik mij bij het kopen van de zaadjes laten vertellen dat je sommige autoflower planten vaker dan 1 keer kan oogsten. Kan iemand mij vertellen of dit waar is, en zo ja, hoe dat dan in zijn werking gaat? Het lijkt mij dat als ik de plant leegknip bij de eerste oogst, dat ik er daarna niet zoveel meer mee kan...

    Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp!


    Tom

    #2
    Re: Kan ik al oogsten?

    Hebben ze het dan over dezelfde plant meerdere keren oogsten of over op dezelfde plek een nieuwe plant neer zetten?

    Een wietplant groeit niet meer als die in de bloei is. Een reguliere wietplant kun je vanuit de bloei weer terug krijgen in de groei (reveggen) door kortere donker periodes dan 12 uur, maar met een autoflower kan dat niet.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: Kan ik al oogsten?

      Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
      dezelfde plant meerdere keren oogsten
      Dit bedoelden ze. Het leek me al een sterk verhaal idd, bedankt voor je reactie!

      Comment


        #4
        het moet echter wel gezegd .. jouw autoflowers zien er beter uit dan die van mij

        Comment


          #5
          Re: Kan ik al oogsten?

          Prachtige planten en ja je kan ze al oogsten best kijk je met een Loepje naar de thv bolletjes da zijn die kleine glim bolletjes op de top ban je plant
          als die bolletjes Melk wit zijn of amber kan je oogsten
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Kan ik al oogsten?

            Die bluematic zou ik toch nog even laten staan maar idd zoals Bella zegt ff trichomen check doen !
            Degene die je het zaad hebben verkocht mogen me dan wel eens uitleggen hoe ze die auto's 2x laten bloeien, daar heb ik nog nooit van gehoord en kan het daarom ook heel moeilijk geloven!
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              #7
              Re: Kan ik al oogsten?

              Bedankt voor de complimenten en de reacties! Ik zal even een trichomen check doen! Ik hou jullie op de hoogte

              Comment

              Bezig...
              X