Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de late bloei in nederland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

de late bloei in nederland

Korting op 420shop
    Hey growers!

Ik kweek guerilla, ik was bij me plantjes aan t kijke en tot mijn grote verbazing zag ik nog geen teken van bloei.
    er zitten nog geen toppen aan, alleen maar groeie kleine blaadjes.
    hoelang zal het nog duren voordat ik kan oogsten?
    Greetz

Re: de late bloei in nederland

beste guerilla boer wat voor soortje heb jij staan?

het beste kun je voor guerilla kweek vroege soortjes gebruiken die erg vroeg bloeien zoals deense en canadese genetica

misschien een paat plaatjes

groeten mediwiet

Comment

Dan zou ik een echte Hollandse buitensoort aanraden.
      Iets als Hollands Hope, Frisian, of Purple Power ofzo..

Welke heb je staan gorillaboer, met zo'n naam moet je wel wat moois hebben toch ?
      Last edited by QnQ; 19 August 2013, 10:19.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Het officiele bloeiseizoen is ook pas vanaf september ongeveer. Vroege soortjes (Deens, autoflower, canadees, zwitsers, sommige indica) zijn eerder, late soortjes (sativa's, binnensoorten) later.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

jaa het zijn wel leuke plantjes, The Church van Greenhouse!
          nou ik hoop dat t wat word thanx guyz!
          Buiten sterke wiet kweken met een hoge opbrengst? Zoek niet verder dan “The Church” van Greenhouse Seeds. Bestel hier 5 gefeminiseerde wietzaadjes.

Comment

Aight..dat kan een mooie plant worden, ze hebben alleen een week of 9-10 bloei nodig.
            Dus vanaf dat je echt bloei ziet, tel er 2 maanden bij en je weet hoelang ze nog moet.

Comment

nohhjoh dat meen je nie? wooow maar dan vriest het zowat al hier toch?

tjaa zal dat nog wat worden... wat denk jij? meer ervaren dan mij denk...

Comment

Dat zal vooral afhankelijk zijn van het weer, da's toch meestal bij een buitenkweek.
                Als we nog een lekkere nazomer krijgen kan het best lukken, maar als de zomer al zo'n beetje gedaan is, zal het misschien moeilijk worden.
                Veel bidden voor mooi weer dus

Comment

Aloha,

Even aanhakend op dit topic; mijn Early Skunk op balkonia hebben vandaag (3-sept) pas hun eerste bloeihaartjes laten zien. En dat zou eigenlijk een vroegbloeier moeten zijn begreep ik. Ook ik zit dus met de vrees dat het in de komende 2 maanden te nat en koud gaat worden en ik de toppen aan toprot zou verliezen. Maarrrr... in tegenstelling tot Guerilla Boer heb ik mijn plantjes in potten staan. Is het voor mij een optie om de planten naar binnen te verplaatsen als het kouder gaat worden? Of brengt dat weer andere problemen met zich mee?

Comment

Gewoon laten staan en kijken wat het weer doe Tegen da je toppen bevriezen wa mij nog nooit is over komen in 10 jaar buiten kweken kan je nog altijd oplossing zoeken.
                    Bij de meeste gaat de bloei nu pas beginnen Ik oogst elk jaar in Okt/Nov en das niet gek voor buiten planten.
                    Toprot ja da probleem krijgt iedereen meer te maken , Maar buiten oogst je veel dus als je 25 % toprot hebt op veeel toppen zonder rot dan zit je goed

Gr Bella
                    God was never on your side..

Comment

Aller eerst wil ik gelijk erin springen.
                      Dat als je de mogelijkheid hebt om ze binnen af te bloeien doe dat!.
                      Dit is de laatste week met echt topweer van het jaar,hierna gaat het drastisch af helaas.
                      Wil je nog flink wat mooie wiet overhouden en je hebt de mogelijkheid.
                      Bloei ze dcht binnen af,dit gaat zowiezo kleine bolletjes worden buiten.
                      En veel zal met een groot risico weer verloren gaan ook nog eens aan rot.

Staff

Comment

Van de 5 verschillende soorten bloeien er 3 !!!! buiten soorten !!! ieder jaar het zelfde , 3keer per dag de planten onder het afdak zetten en weer terug !!! verleden jaar in 1 nacht 3 planten met schimmel !!! na het seisoen is het ieder jaar weer huilen en een enkele keer lachen !!! word dit jaar niet anders ! heb nog wat stekken staan als back up !!! die gekke dingen!!! als laatste in 7liter potten en nu meer dan ander halve meter !! echt niet te geloven , heb ik nog nooit mee gemaakt in meer dan 10 jaar kweken !!!

Comment

Het is een raar jaar. Ik ga geen kunstgrepen toepassen, ik heb voldoende auto's gezaaid om het jaar mee door te komen. Als die half deense dame uberhaupt gaat bloeien dan ben ik een gelukkig mens. Rot of niet, maakt me nu al niets meer uit.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Onder het afdak zetten begin ik niet aan.
                            Alles staat gewoon buiten tot ik kan knippen of tot ze wegrotten.
                            Rotten ze weg, wordt het volgend jaar een ander soortje, zijn ze vroeg, misschien voor herhaling vatbaar.

Elk jaar de zoektocht naar echte vroege buitensoortjes is ook een hobby

Comment

Comment

Bezig...
                              X