Hey, ik heb onlangs Canna boost accelator aangeschaft, 250 ML alleen het probleem is dat als ik mijn planten 1 x water geef er al 60 ML bij moet, dus ik kan 4 x deze voeding geven.
klopt het dan dat ik 1 x per week moet geven de 1e 4 weken of heb ik iets over het hoofd gezien?
dit is de vollle omschrijving van het product:
klopt het dan dat ik 1 x per week moet geven de 1e 4 weken of heb ik iets over het hoofd gezien?
dit is de vollle omschrijving van het product:
|
||||||||
Door het gebruik van Cannaboost worden planten gezonder, sterker en minder vatbaar voor ziekten en plagen. Met deze booster haal je een hogere opbrengst en daarbij zal het eindproduct beter van smaak zijn. Zowel de kwaliteit als de kwantiteit gaan omhoog met het gebruik van Cannaboost. Gebruiksaanwijzing: Voor gebruik de fles goed schudden Toedienen in de verhouding 1:500. (2ml op 1 liter water) Maximale concentratie is 1:250 (4ml op 1 liter water) De verdunde oplossing kan maximaal 7 dagen worden bewaard Overige aanwijzingen: Cannaboost toedienen in combinatie met reguliere plantvoeding Vorstvrij, gesloten en donker bewaren Buiten bereik van kinderen houden Cannaboost kan worden gebruikt tijdens de gehele bloeifase, zie hiervoor het kweekschema van Canna Terra onderaan deze tekst. Deze voeding maakt deel uit van het Canna Terra concept waarin ook de volgende producten zijn opgenomen: Canna Terra Vega, Canna Terra Flores, Canna Rhizotonic, Cannazym en Canna PK 13/14. Canna werkt uitsluitend met hoogwaardige zuivere voedingsstoffen en chelaten, die direct en volledig opneembaar zijn voor de plant. De verpakking is gemaakt van 100% Polyethyleen, PVC en cadmiumvrij. Inhoud: 250 ml mvg, jeweetzelf1 |
Comment