Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zo wie vertelt mij wat voor soort plant ik heb het zijn zaden uit mijn vorige planten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

zo wie vertelt mij wat voor soort plant ik heb het zijn zaden uit mijn vorige planten

Korting op 420shop
    zo nu al weer een tijdje veder heb ik hier aardige planten staan vind ik zelf ze zijn aardig gegroeid

nu heb ik vorig jaar stekken gehad van iemand waar ik zaden in heb gevonden in me wiet er zijn drie dikke planten uit gekomen nog mooier dikker verser dan de zaden die ik gekocht heb en waar ik 70 euro voor kwijt was dat zijn ook mooie planten geworden dat zijn wel autos

nu is het zo ik heb me laten vertellen dat de vorige stekken die ik had pp waren dus betekent dit dan dat de zaden die ik heb ook pp zijn of niet hier wat fotos
    IMG_8810.jpgIMG_8698.jpgIMG_8723.jpgIMG_8507.jpgzo heb ik nog twee van deze planten en nog wat andere ik ben echt een beginner dit is mijn tweede keer maar met groei bloei en topbooster kom je een heel eind en veel kijken ik kijk er uren naar

dit is echt een hobby geworden en heel jammer ik dit alleen in de zomer kan doen maar dit keer rook ik to mijn volgende kweek dat weet ik zeker

en wie kan me vertellen tot waneer ik de plant moet laten staan zelf dacht ik tot oktober nov heb ook nog autos die zijn nog klein komen wel toppen in wat heerlijk allemaal iedereen op en aanmerkingen en tips zeer welkom

sucsses iedereen groet moh

Re: zo wie vertelt mij wat voor soort plant ik heb het zijn zaden uit mijn vorige planten

Mooie plant hoor, maar ik deed er 2 glazen wijn over je bericht te lezen.........................

Beetje stoned misschien?

Als ze gaan rotten ben je te laat, en anders kijken naar de bruin verkleuring van de stampers.

Alaaf, HJM
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Re: zo wie vertelt mij wat voor soort plant ik heb het zijn zaden uit mijn vorige planten

Nice !
      Mooie planten hoor, je bent in ieder geval goed bezig.
      Zo zie je maar, gewoon een Hollandse Powerplant, da's een stuk mooier dan al die zogenaamd goeie buitenlandse soortjes.
      Pas maar op dat je autoflowers dit niet zien, dan gaan ze zich in een hoekje staan schamen.

Succes met de laatste weekjes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mooi!!!!
        Niet verduisterd?

Comment

Bezig...
        X