Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planten bloeien onderaan eerst?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Planten bloeien onderaan eerst?!

Korting op 420shop
    Hello,
    heb een klein vraagje of misschien eerder nood aan een ervaren mening!
    Ik heb 2 super auto flowers staan in mijn tuin van Flash Seeds (Chaze en Nirvana Sky) waarvan er 1 nu eindelijk aan het afbloeien is. Wat is nu het vreemde dat ik nog nooit heb meegemaakt? De toppen onderaan de plant zijn helemaal bruin, middenin 50/50 en bovenaan nog spierwit :O Voor zover ik weet bloeien ze normaal bovenaan eerst af. Heb ik iets fout gedaan, heb ik te maken met een rare mutant of is dit eerder een onbekend ras voor mij?
    Graag jullie mening!

Re: Planten bloeien onderaan eerst?!

graag een foto, bruine toppen ziin geen goed teken namelijk
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

ja ik bedoel bruine haartjes :p
      ik zal proberen er een foto van te trekken, maar heb niet echt een deftig fototoestel...

Comment

Haartjes worden ook bruin door vocht, die zeggen niet zoveel over de rijpheid van je toppen met dit weer.
        Trichomen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ok ik heb via een buur toch even een fototoestel kunnen lenen, maar het was niet zo ideaal om close-up shots te nemen. Ik probeer het toch even om min of meer een beeld te geven. Zoals je hopelijk een beetje kan zien zijn de bovensta toppen nog volop in de groei, maar zitten ze onderaan al in een verder stadium. Ik zal voorlopig nog wachten, maar commentaar mag nog altijd komen!
          DSC05107.jpgDSC05110.jpgDSC05112.jpg

Comment

Ik zie het probleem niet hoor
            God was never on your side..

Comment

Ik heb net mijn verslag ge-update had daarin gezet dat ik vanaf volgende week begin met tellen van me bloei dagen.
              Maar ik keek even later en zag dat onderin de budjes er al wel in zaten.
              Ik hoop dat onder dan eerst rijpt want boven gaat altijd sneller

Comment

Ok bedankt voor de reacties toch, ik zal er verder niet te veel aandacht aan geven. Heb men plant intussen gekliefd en zal hem dus binnen een dikke week sowieso oogsten, hopelijk rijp genoeg :p

Comment

Bezig...
                X