Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflower binnen of buiten zetten.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

autoflower binnen of buiten zetten.

Korting op 420shop
    hallo
    ik heb een klein kweekkastje(micro) met 50 wat aan spaarlampen. nu heb ik 2 lowryders #2. en ik heb het idee dan ze binnen sneller groeien dan buiten.
    CAM01576.jpgCAM01577.jpg
    links is binnen onder de spaarlampen rechts is buiten. lijkt mij duidelijk verschil.
    denken jullie dat buiten toch sneller gaat of is binnen toch beter. want het idee was namelijk buiten zetten en als het ***weer word binnen afbloeien. maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.
    en staat de linker misschien de ducht bij de lampen? beetje raar blad.

"Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Re: autoflower binnen of buiten zetten.

2x philips 25 wat spaarlamp 4000k.
      niks specials eigenlijk wil ik iets meer zaden voor volgend jaar. dan ben ik blij.
      maar denk je dat door temp. verschil de plant ook langzamer groeit? dacht dat het vooral stres opleverde.

Comment

half gevulde glazen ..? zwarte bloempotjes en volledig vullen.. 1.wortels houden niet van licht 2.meer grond meer wortels grotere plant 3. overtollig water moet kunnen wegvloeien en lucht kan ook langs de bodem zijn toegevoegde waarde bewijzen minder last van wortelrot (gooi ook handjevol hydrokorrels op de bodem)

succes nog.

Comment

The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

er zit natuurlijk tape omheen tegen licht voor de wortels.
            en ik ga ze natuurlijk ook overpotten.
            maar dat zeg ik ik wil alleen een paar zaadjes.

Comment

Zaad ga je er niet vanaf krijgen he.. dan moet je voor reguliere zaden gaan

Comment

waarom denk je dat ik dat niet heb dan?
                ik heb 2 reguler zaden en eventueel nog wat pollen die een vriend van me gaat proberen te bewaren.

Comment

En je kweek planten in glazen? zou je niet eerst eens het forum goed rond lezen ?

Gr bella
                  God was never on your side..

Comment

Als het alleen om de zaadjes gaat, dan maakt het niet zoveel uit wat je doet. Tenzij je veel zaadjes wilt, dan heb je grotere planten nodig, hierboven staat wel ergens hoe je daarvoor zorgt. Op een gegeven moment heb je binnen te weinig licht voor beide planten, over een week of drie gok ik. Dus houdt ze lekker buiten tot de bloei begint, dan beruchten en behandelen tegen beestjes en daarna kunnen ze naar binnen. Wel even vier lampen erbij hangen.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                    X