Beste mensen! Dit is pas m'n eerste plantje (bubblegum) en ze staat nu 3,5 week in bloei. Ik heb bij enkele topjes geconstateerd dat sommige pistels bruin beginnen te kleuren. Het doet me denken aan toprot (althans, als ik die foto's vergelijk met mijn eigen plant). Ik weet echter dat die pistels ook uit zichzelf kunnen verkleuren, maar of dit na 3,5 week al het geval is?
Ik las ook ergens dat het misschien overvoeding kan zijn. Ik geef elke dag een waterbeurt met Alga Bloom, maar de bladeren van de plant zelf zien er nog kerngezond uit. Hieronder mijn foto's. De linkse foto is hoe de meeste topjes er nu uit zien, de rechtse die ik verdenk van eventuele toprot. Wat denken jullie??
Toprot.jpgtoprot1.jpg
Ik las ook ergens dat het misschien overvoeding kan zijn. Ik geef elke dag een waterbeurt met Alga Bloom, maar de bladeren van de plant zelf zien er nog kerngezond uit. Hieronder mijn foto's. De linkse foto is hoe de meeste topjes er nu uit zien, de rechtse die ik verdenk van eventuele toprot. Wat denken jullie??
Toprot.jpgtoprot1.jpg
Comment