Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bloeien of niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: bloeien of niet ?

Hey LR2 bedankt voor je reactie , dat linkse scheutje is vanzelf tot een platte stam vergroeid. Heb ik niks aangedaan

20131023_181350.jpg20131023_181358.jpg20131023_181407.jpg

Zaadjes komen indd uit de broessen van gambia meegebracht door een vriend !!!
    Escargot wist me ook te vertellen dat deze vrij goed rotbestendig zouden zijn.

Oke vriendelijke groeten heren !

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Dank je voor de nuttige comment !

Lijkt me ook een soort siamese tak

Updateje =>

20131026_094247.jpg20131026_094356.jpg20131026_094408.jpg20131026_094500.jpg20131026_094509.jpg20131026_094509.jpg20131026_095003.jpg

Verder verloopt alles heel goed ! De linkse plant slaat een beetje paars uit (nochtans zelfde zaadje). Die staat precies ook een beetje voor . Daar kan ik ook al toppen waarnemen !! Juih !! Ze staan nu in een hoekje omdat ik volk krijg vanavond

Eind van volgende week zal ik stoppen met bloeivoeding toetedienen

gegroet !!!

Comment

Dit ziet er echt geen normale wiet uit.

Ik vrees echt dat je met vezelhennep te maken hebt... het roken niet waard.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Wat kan ik er best mee doen hash maken of zo ?

Comment

Af laten bloeien, dat als eerst. Daarna eens kijken hoe de potentie is; wordt je er erg stoned van, dan zijn het toch gambiaanse sativa's. Wordt je er niet stoned van? Dan is het hennep. Maar het lijkt me onzin om datsoort zaden kado te doen; niet leuk voor jezelf en ook niet leuk voor een ander. Het verschil in uiterlijk is dusdanig klein dat we 't pas zeker weten wanneer jij een proefroker op hebt.
              Tot die tijd zou ik hem behandelen als volwaardige wietplant, tot het tegendeel bewezen is. Want eerlijk is eerlijk: de afrikaanse sativa's zijn nauwelijks te onderscheiden van vezelhennep!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Enkele semi detail fotos . Misschien dat jullie er dan wijzer van worden ...

20131028_153754-1.jpg20131028_153818.jpg20131028_153854-2.jpg20131028_153915-1.jpg

In mijn positievisme zeg ik dat het kleine paarse toppen zijn . Deze zijn de laatste 5 dagen goed aant toenemen.

groetjes

Comment

Hermafrodieten topic op ons forum.
                  Ook heeft Monty een leuke topic hier over geschreven.

Kom je er niet uit, vertel het dan even.
                  Last edited by Escargot; 28 October 2013, 18:05.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Oke kga morgenvroeg fotos maken nu geprobeerd maar twas te donker !
                    Kheb het hermafrodiet topic doornomen en montys verslag over banaantjes gelezen mr met 1 foto kan ik moeilijk vergelijken.
                    Ik denk persoonlijk nog geen herma eigenschappen (heb enkel leesverslagen ervaring ).precies een soort verdikking onderaan de haartjes...

Morgen duidelijkere fotos !!!
                    Gegroet en bedankt voor de complimenten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                      Af laten bloeien, dat als eerst. Daarna eens kijken hoe de potentie is; wordt je er erg stoned van, dan zijn het toch gambiaanse sativa's. Wordt je er niet stoned van? Dan is het hennep. Maar het lijkt me onzin om datsoort zaden kado te doen; niet leuk voor jezelf en ook niet leuk voor een ander. Het verschil in uiterlijk is dusdanig klein dat we 't pas zeker weten wanneer jij een proefroker op hebt.
                      Tot die tijd zou ik hem behandelen als volwaardige wietplant, tot het tegendeel bewezen is. Want eerlijk is eerlijk: de afrikaanse sativa's zijn nauwelijks te onderscheiden van vezelhennep!
                      idd,maar dat ruik en proef je onmiddelijk wanneer je hem door de maler gooit

Comment

Ik heb geen goed fototoestel !
                        By de euroshop verkochten ze geen deftige vergrootglazen maximaal x3 , te klein veronderstel ik ?!
                        By deze nog wat detail fotos voor jullie proberen trekken.

20131029_090121.jpg20131030_121407.jpg20131030_121554.jpg20131030_121554-1.jpg20131030_121638-1.jpg20131030_121643.jpg20131030_121717.jpg20131030_121719.jpg20131030_122055-1.jpg

Verder nog iemand een idee hoelang ze nog moeten?
                        Toprot is vrij minimaal miss heb ik al 1 % maximum verwijderd

groetjes

Comment

Zolang mogelijk laten staan lijkt me het meest verstandig.
                          Die kunnen nog wel 4 weken of meer zo te zien, de toppen zijn nog erg mager, met in 't achterhoofd dat je nog eens 75-80% kwijt raakt met drogen !
                          Ze zien er wel erg lekker uit, dus zolang de rot minimaal is, nog lekker laten genieten van de najaarszon.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oh ja even dit toevoegen..
                            Jezus, wat een leuke plantjes

Comment

Hoe bedoel je escar is dit dan een hennep plant of puur afrikaans landras ?

Groetjes

Comment

Ik herhaal.......

Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post

Oh ja even dit toevoegen..
                                Jezus, wat een leuke plantjes

Comment

Bezig...
                                X