Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

twijfel voeding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

twijfel voeding

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

momenteel probeer ik m'n reeds geposte topics samen te voegen en 'n verslagje te maken van m'n early skunk buiten, dus dat volg nog
    maar nu ze in bloei is geschoten ben ik haar tomatenmeststof.gif beginnen geven...
    Toch wil ik een beetje meer resultaat en m'n plantje een extra boost geven.
    Wat denken jullie als je zou mogen kiezen: Plagron Alga bloom, Atami Bloombastic of de Atami terra Max...of iets anders?

Re: twijfel voeding

Terra Max deed het bij mij goed, da's een vrij complete bloeivoeding.
    Als je de helft regenwater of slootwater gebruikt zit je qua pH ook wel goed.

359 topics over voeding op JD.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Slootwater is niet zo goed qnq,aangezien door het land veel pesticiden erin te recht komen en ook giffen.

Comment

Mjah...zolang tuinders het op de groenten sproeien zal het wel loslopen zeker ?
        Ik woon ook niet in het Ruhrgebied.
        Als je daar woont is regenwater trouwens ook niet zo tof.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Kraanwater is het beste,met de juiste toevoeging kun je niet beter hebben.
          bv gen 200 dit zet alle schadelijke stoffen om.

ik zal nu veel kritiek krijgen dat er niks boven regenwater bla bla gaat.

ik heb int verleden meer getest en alles dan menig iemand,dus feiten heb ik genoeg ontdekt en de resultaten logen er ook niet om.

staff

Comment

Feiten op tafel leggen, staff! Goed onderbouwd met bewijzen in de vorm van foto's en resultaten.
            Dan krijg je van mij geen kritiek.

Kraanwater en regenwater kan beide, ook gemengd. Het kan zelfs zonder de "fancy crap" die je een hoop duiten kost en niks toevoegt aan je wietje!

P.S.
            Dat het kan op mijn manier:
            Bewijzen kan ik aanvoeren in een of meerdere topics op het forum.

Comment

hey bedankt voor de reacties

heb dan toch voor atami gekozen, na de "bijsluiters" nog eens te hebben doorgenomen
              en mezelf dan maar ineens met n allereerste knipschaartje getrakteerd
              ik gebruik gewoon leidingwater btw

groeten
              N

Comment

Comment

wel, tylan, die zullen knallen!

weet er iemand over bloombastic, geef ik nou dagelijks de aangegeven hoeveelheid of dit 1x per week??? nog nooit zo onduidelijke mails ontvangen van customers service!!

Comment

"Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                      Feiten op tafel leggen, staff! Goed onderbouwd met bewijzen in de vorm van foto's en resultaten.
                      Dan krijg je van mij geen kritiek.

Kraanwater en regenwater kan beide, ook gemengd. Het kan zelfs zonder de "fancy crap" die je een hoop duiten kost en niks toevoegt aan je wietje!

P.S.
                      Dat het kan op mijn manier:
                      Bewijzen kan ik aanvoeren in een of meerdere topics op het forum.

bekijke me topics maar vale,daar is bewijs genoeg inmiddels.

Comment

Whoppa Staff da was en goede reactie
                        God was never on your side..

Comment

Regenwater combineert alleen goed met hydro voeding of speciale voeding voor zacht water.
                          Dit omdat het geen (zoals kraanwater) calcium- en magnesium carbonaten bevat.
                          Uiteraard kan je ook mixen, zolang je bovenstaande maar mee rekent.
                          Zeker op cocos zullen anders tekorten optreden.

In de bloei heeft de plant eerst veel fosfor nodig en voor de afbloei meer kali.
                          Van welk merk je deze PK voeding koopt is niet zo belangrijk.
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nipilskepe View Post
                            wel, tylan, die zullen knallen! weet er iemand over bloombastic, geef ik nou dagelijks de aangegeven hoeveelheid of dit 1x per week??? nog nooit zo onduidelijke mails ontvangen van customers service!!
                            Atami bloombastic is een biominerale cocktail,je voegt het de laatste 4 tot 6weken van de bloei fase toe.Dus bv een 8weken bloeier (indica)Na de eerste 2weken begin je het toe te dienen.En dit moet ind elke keer wanneer je watergeeft.Atamai bloombastic is een pk.N-oP-20K-21Dus pk 20-21Wat wel velen fout doen met bloombastic,is dat ze niet wetend zijn,Dat dit dus ook in de spoel week moet worden meegegeven.(Rijpingsfase)Staff

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.[/QUOTE]Die bestaat wel,maar dat zijn slechts een handjevoll.Die de techniek kennis en ervaring bezitten.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                            Whoppa Staff da was en goede reactie
                            Haha :pJa toch bella.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

In de bloei heeft de plant eerst veel fosfor nodig en voor de afbloei meer kali.Van welk merk je deze PK voeding koopt is niet zo belangrijk.[/QUOTE]En dan kun je nog altijd veilig buiten op voeding,een lage dosis extra k toevoegen.Via enzyme

Comment

"Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Bezig...
                              X