Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

toch maar verduisteren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

toch maar verduisteren

Korting op 420shop
    Goedemiddag mede kwekers,

Aangezien mijn plant nog vere van de bloei lijkt te zijn.
    En mijn plant al aardig uit de klauwen begint te raken.
    Heb ik vandaag onder mijn afdak een stuk zeil gehangen om mijn plant toch maar een zetje te geven.
    Deze week hebben we nog mooi weer maar ik denk dat het hierna wel afgelopen zou zijn.
    Aangezien het een late bloeier is zal het waarschijnlijk nog wel 8-9weken duren eer ik kan oogsten.

Nu is mijn vraag heeft het nut om mijn plant nu wat te verduisteren?
    Mijn plant tikt nu de 2meter aan en past er over enkele weken er echt niet meer onder.
    Mijn plant staat in een grote spaciekuip en het is een onbekende soort.

Iemand tips of vragen?

Btw, ik zou graag foto's plaatsen maar ik krijg het niet voor elkaar op mijn telefoon..

Gr Joey

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

plant6.jpgplant 7.jpg

Re: toch maar verduisteren

onbekende soort .. maar je weet dat het late bloeier is ..

ziet er meer sativa uit dan indica dus het zou inderdaad een late (lange) bloeier kunnen zijn.
    zoek eens op waneer precies de dagen zijn ingekort tot 12h licht .. vanaf dan begint de natuurlijke bloei pas, reken er nog drie weken bij en tel vanaf dan nog eens minstens 9 weken bij en je zit in de buurt van je oogstdatum ..

waarom is verduisteren goed (enkel als je het optimaal doet: lees ventilatie en pikdonker - niet halfdonker door ff een zeil er over te gooien): jij bepaald het begin van de bloei ..
    waarom is verduisteren mindergoed : omstandigheden zijn niet ideaal.

om volgend jaar problemen als deze te vermijden zetten we dus een kort bloeiende indica zorg dat je weet wat je plant en das ook een zorg minder voor later

suc6nog met je projectje

Comment

Klopt ik weet idd niet of het een late of vroege bloeier is, maar heb al gezien op het forum dat er al een enkele in bloei stonden waarschijnlijk autoflowers?

De dagen zijn op 21sep of 22sep half dag/nacht dat wist ik, maar wanneer de plant in de bloei gaat ligt sterk aan de plant dat is wat ik dacht.
      Dit is het eerste jaar dat ik een plant heb dus ik zal er idd nog veel bij moeten leren, en geheid dat ik nog flinkbwat tegenslagen en fouten zal krijgen/maken

Bedankt voor je info!

Comment

Als je ze een zetje wil geven kun je nog verduisteren, van 19:30 tot 7:30
        Dan kun je over drie weken stoppen want dan is het 12/12 van halfachtothalfacht.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ja nou word het stress !!! grote planten over al !!! echt joekels en niet bloeien !!!!! vieze ku....planten !!!

Comment

QnQ,
            Ja dat had ik zelf ook een beetje in mm hoofd,
            Ik heb overigens niet zomaar wat zeil gehangen ben er er ruim 2uur mee bezig geweest..
            ik heb mm plant om 8uur naar binnen gedaan, dus het is beter de plant om half acht tot half acht te verduisteren?

Budha54,

Wat bedoel je nu precies?

Thx voor de info!

Gr Joey

Comment

dat je de plant nooit afkrijgt buiten,na vandaag is het einde verhaal met het goedde weer.
              word koud regen regen regen....

Comment

jou plant is al begonnen aan de voorbloei daarom worden je toppen ook lichter van kleur
                En zo met die overkappig kan jij jou plant goed afbloeien hoor buiten
                God was never on your side..

Comment

Gaat gewoonlukken, of is het bloeiseizoen ineens natuurlijk verschoven naar 6 september in plaats van 22 September.

12/12 is pas op die datum, in de natuur moet de plant het daar ook maar mee doen.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Thx voor jullie reacties, onder het afdak is het voor de plant nog wel te doen dadelijk met het slechte weer,
                    De plant staat zometeen droog en uit de harde wind,
                    Ik ben wel bang voor rot en of schimmels..

Ik kan nu ook zien dat de plant in de voorbloei zit, maar ik begin nu te twijfelen of het geen mannetje zou zijn,
                    Tussen de node? Weet niet of ik het goed zeg, zie ik n klein bolletje onstaan.

Te vroeg om te oordelen of?

Ik zal zo een foto plaatsen.

Gr Joey.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

aPlant01.jpgaPlant02.jpgaPlant03.jpgaPlant04.jpgaPlant05.jpg

Comment

Wat ik bedoel is : het is straks afgelopen met het mooie weer !!! heb nog 5 planten die . nog geen knoppen vormen , zijn wel laat vind ik !!! ik hoopte op een mooie nazomer !! zodat ik mijn voorraad op peil had voor de winter !! sorry mannen beetje gestrest , heb niet veel nodig , maar een beetje voor pijn bestrijding , beweeg ik wat makkelijker , en ben wat aardiger voor mijn omgeving !!! ik heb de pillen afgeschreven !!! Ik hoop op eeen goede oogst , waar mee ik niet afhankelijk ben , van de goedheid van anderen !!! heb wel een afdak maar dat kan ik niet verduisteren! dat werkt ook alleen , als je het pikdonker maakt !!! Sorry JOEY maar als je , de reactie van STAFFORD leest snap je wel dat ik ff in de stress schoot !!!

Comment

Ik kan me niet in jou verplaatsen maar ik snap dat je in de stress schiet.. een onzekere periode staat ons nu te wachten.. ik hoop ook nog een beetje nazomer maar het is echt afgelopen na vandaag ben ik bang.

Kijk, voor mij is dit de eerste keer, ik ben benieuwd hoe het*allemaal in elkaar steekt, van zaadje tot bloei.

Voor jou is het een MOET.. hopen op het beste, veel meer kunnen we niet doen denk ik.

Gr Joey.

Comment

Stress is ongezond! Moet je nooit aan beginnen, want het werkt verslavend.

Waterdicht plan voor iedereen zijn de autoflowers. Ik ben dit jaar zeker geweest van minstens 200gr oogst door AF's te zetten. Ook met de nodige druktemakerij om niks, maar toch lekker!
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Heb je helemaal gelijk in LR2, stress is ongezond.

Een AF die zal ik volgend jaar eens proberen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                              Stress is ongezond! Moet je nooit aan beginnen, want het werkt verslavend.

Waterdicht plan voor iedereen zijn de autoflowers. Ik ben dit jaar zeker geweest van minstens 200gr oogst door AF's te zetten. Ook met de nodige druktemakerij om niks, maar toch lekker!
                              En hoeveel af's had je nodig???
                              Om aan 200gram te geraken.

Comment

Bezig...
                              X